آرشیو اردیبهشت ماه 1400

آرايش صورت به سبك ماردين

- اصرار بر تغيير ظاهر

اگر مردي كه با او رابطه داريد اصرار دارد كه ظاهر شما را تغيير دهد و شما را مجبور به تغيير به هر قيمتي مي كند ، فقط براي جلب رضايت او ، بدانيد كه او فرد مناسبي براي شما نيست. مرد زندگي شما بايد ظاهر شما را همانطور كه هست بپذيرد.

۲- غفلت از روياها

مرد زندگي شما ممكن است با خواسته هاي شما يا حتي برخي از آنها مخالف باشد ، اما اين بدان معنا نيست كه او آنها را ناديده مي گيرد. شما بايد بتوانيد در مورد روياهايتان با او صحبت كنيد و حتي اگر آنها را قبول نكند ، بايد آنها را بشنود. در واقع مردي كه انتخاب مي كنيد بايد از شما حمايت كند. بنابراين اگر هر بار كه در مورد روياهاي خود با او صحبت مي كنيد و واكنش منفي او را مي بينيد ، بهتر است دور او را خط بكشيد ، در غير اين صورت نبايد روياهايي را كه در ذهن خود داريد ناديده بگيريد.

۳- به حريم خصوصي شما احترام نمي گذارد

اعتماد مهمترين قسمت يك رابطه عاطفي است. جذابيت جسمي او ممكن است شما را به خود جذب كند ، اما در طولاني مدت ، اگر او به شما اعتماد نكند ، رابطه شما ادامه نخواهد يافت. برخي از زوج ها عادت دارند تلفن هاي خود را چك كنند. اگر اين كار بدون اجازه انجام شود ، اشتباه است. بنابراين ، اگر شريك زندگي شما به شما اعتماد نمي كند و حريم خصوصي شما را نقض مي كند ، رابطه شما با او اساساً اشتباه است.

۴- او شما را در مقابل ديگران مقصر مي داند

هيچ رابطه اي وجود ندارد كه در آن اختلاف نظر وجود نداشته باشد. شما با يك ربات رابطه نداريد ، بنابراين در روابط عاطفي شما مواردي پيش مي آيد كه از گفتار و كردار طرف مقابل خشمگين مي شويد. اما اگر در اين شرايط در گروهي قرار داريد ، بايد خود را كنترل كرده و تظاهر كنيد كه رابطه خوبي را با شريك زندگي خود در حالي كه تنها هستيد حفظ كنيد. اگر مرد زندگي شما اينگونه نباشد و در مقابل ديگران با شما رفتار ناخوشايند داشته باشد ، مطمئناً احساس يك بازنده خواهيد كرد ، احساسي كه لياقتش را نداشته و لياقتش را نداريد.

۵- شما براي او اولويت نداريد

طبيعي است! در برهه اي از زندگي ممكن است شما اولين مرد زندگي خود نباشيد ، به عنوان مثال ممكن است مجبور شود وقت بيشتري را با خانواده خود بگذراند يا وقت بيشتري را در محل كار بگذارد. اما اگر اين رفتار دائمي شد ، به عنوان مثال ، او ملاقات خود با شما را لغو مي كند تا در كنار دوستان خود باشيد ، بدانيد كه شما گزينه اول او نيستيد. اگرچه نمي توانيد هر روز برنامه هاي او را اولويت بندي كنيد ، اما به طور كلي ، اين بايد باعث شود شما احساس كنيد كه يكي از مهمترين قسمتهاي زندگي او هستيد ، نه هميشه آخرين انتخاب او. بنابراين اگر احساس نمي كنيد پادشاه زندگي او هستيد ، وقت آن است كه در انتخاب خود تجديد نظر كنيد.

۶- او گفتگوي جدي با شما ندارد

بسياري از مردم از صحبت هاي جدي فرار مي كنند زيرا معتقدند كه اين امر مي تواند منجر به جنگ و نااميدي شود. اما فرار از اين وضعيت هميشه امكان پذير نيست ، زيرا بدون شك اختلافاتي وجود خواهد داشت كه حل نخواهد شد مگر از طريق مكالمه. اگرچه صبر لازم است ، اما در نهايت منجر به حل مسئله مي شود. بنابراين ، اگر مرد زندگي شما دائماً از گفتگو درباره مشكلات جدي زندگي بيزار است ، اين نشانه ضعف اوست. شما به مردي اعتماد نداريد كه شما را در مشكلات تنها بگذارد. شما سزاوار قويترين هستيد.

۷- او ارتباط شما را پنهان مي كند

همه به نوعي با عزيزشان سر و كار دارند. مرد محبوب شما مي تواند دست شما را بگيرد و شما را به تمام دوستان و خانواده اش معرفي كند يا حتي شما را از آنها پنهان كند. اگر طرف مقابل در گروه دوم است ، بايد در احساسات و جديت او در رابطه شك كنيد. شما بايد بپرسيد كه چرا او مخفي شده است. شايد او در رابطه ديگري باشد يا شما را به عنوان زن زندگي خود قبول نكند. به هر دليلي ، شما بايد شخصي را انتخاب كنيد كه با افتخار نشان دهد شما را به ديگران نشان مي دهد.

۸- بازديد از دوستانتان را ممنوع مي كند

در ابتداي رابطه ، هنگامي كه احساس اشتياق زيادي داريد ، ممكن است به راحتي حذف هر نوع نفرت خود را از زندگي خود انجام دهيد ، اما در طولاني مدت اين وضعيت شما را صبور مي كند. صرف نظر از اينكه در چه مرحله اي از رابطه هستيد ، دوستانتان قسمت مهمي از زندگي شما هستند كه هرگز نبايد از آنها غافل شويد. بنابراين اگر كسي مي خواهد آنها را از زندگي شما بيرون كند ، بهتر است آنها را از زندگي خود بيرون كنيد. همه ما به دوستان نياز داريم تا وقت خود را با آنها سپري كنند ، بنابراين كمتر از ظرفيت كامل خود صرف نكنيد.

۹- شما را با ديگران مقايسه مي كند

مقايسه يكي از بدترين رفتارها در هر شرايطي است. به عنوان مثال ، اگر مادر زندگي شما به طور مداوم سبك پخت و پز شما را با مادرش مقايسه مي كند ، يا اگر ظاهر دختران ديگر را نشان مي دهد ، بهتر است اين رفتار را از ابتدا متوقف كنيد. شما شخصيت منحصر به فردي داريد كه هرگز نبايد با مقايسه دست كم بگيريد.

۱۰- با احساسات خود بازي كنيد

شما بايد با مرد مورد نظر خود راحت باشيد. اما اگر طرف مقابل دائماً با احساسات شما بازي مي كند ، به اين معني است كه شما هرگز طعم آرامش در رابطه را نخواهيد چشيد. رفتارهاي مختلف مي تواند به احساسات شما آسيب برساند ، به عنوان مثال اعتماد به نفس شما را از بين مي برد ، تحقير يا تمسخر مي كنيد ، مدام شما را سرزنش مي كند و … اين رفتارها با گذشت زمان شما را افسرده مي كند و اميد به زندگي شما را از بين مي برد. پس هر چه زودتر رابطه خود را با چنين شخصي پايان دهيد و به دنبال مردي باشيد كه شخصيت شما را ارزشمند بداند.

۱۱- غيبتهاي طولاني وجود دارد

يكي از نشانه هاي عدم علاقه مرد به همسرش عدم حضور وي است. ميليون ها مرد در سراسر دنيا كه همسران خود را دوست دارند اغلب دير به خانه مي آيند يا زمان بيشتري را خارج از خانه مي گذرانند. آنها ممكن است بهانه هايي مانند افزايش فشار كار پيدا كنند ، كه باعث مي شود بيشتر كار كنند. برخي از مردان همچنين مي گويند كه براي حفظ سلامتي بيشتر به ورزشگاه مي روند. اما نكته مهم اين است كه اكثر مردان به سختي مي توانند با تغيير احساسات خود كنار بيايند و به جاي مواجه شدن با مشكل ، سعي مي كنند از شرايط پنهان شوند.

۱۲٫ عدم علاقه بديهي است

نشانه بارز ديگر اين است كه او علاقه كمتري به وقايع زندگي روزمره شما ندارد. او خود را به زحمت نمي اندازد كه روز شما چگونه است. او همچنين ديگر نمي خواهد در مورد سرگرمي ها يا سرگرمي هاي شما اطلاعاتي كسب كند. قبلاً ، وقتي شوهرتان واقعاً شما را دوست داشت ، علاقه زيادي به كارهاي شما در زندگي روزمره داشت. وقتي احساس مي كنيد شوهرتان ديگر در زندگي شما دخيل نيست ، معمولاً نشانه خوبي نيست.

۳۱ نشانه عدم علاقه مردان به زنان را بشناسيد!

۱۳- احساس نزديكي به شما نمي كند

31 نشانه عدم علاقه مردان به زنان را بشناسيد!

تغيير بارز ديگري كه به زودي مشاهده خواهيد كرد ، سطح صميميت شماست. در نحوه تعامل جسمي او با شما تغييراتي ايجاد خواهد شد و به تدريج دور خواهد شد. اين مي تواند معناي زيادي داشته باشد كه شما ديگر به شوهر خود اهميت نمي دهيد و او احتمالاً ديگر شما را دوست ندارد. با اين حال ، هميشه اينطور نيست و خيلي احمقانه است كه خيلي زود به چنين نتيجه اي برسيد.

۱۴ – دوستت دارم ، او متوقف شد

مرد متاهلي كه ديگر نمي گويد “دوستت دارم” احتمالاً علاقه اش به همسرش را از دست داده است. در حالي كه يك مرد عاشق يك زن است ، او هر از گاهي مي گويد “دوستت دارم”. وقتي شوهرتان به شما علاقه مند مي شود ، چند روز بعد مي گوييد “دوستت دارم”. اگر شوهر شما ابراز عشق خود را متوقف كرده است ، پس بايد مشكلي وجود داشته باشد.

۱۵٫ او كمتر با شما تماس خواهد گرفت

آيا اخيراً اغلب به او زنگ مي زنيد يا پيام مي دهيد و او ديگر تماس نمي گيرد يا به شما پيام نمي دهد؟ در ابتداي رابطه ، او اغلب براي شنيدن صداي او با شما تماس مي گرفت. اگر اكنون به ندرت تماس مي گيرد ، بديهي است كه مانند گذشته نمي خواهد با شما ارتباط برقرار كند. اگر او به تماس ها پاسخ نمي دهد يا به پيام هاي متني شما پاسخ نمي دهد ، يا جواب دادن خيلي طولاني مي شود ، به اين معني است كه ديگر اولويت اصلي او نيستيد.

در برخي موارد ، اين مي تواند نشانه خيانت باشد ، به خصوص اگر او مدت طولاني تلفن همراه خود را خاموش كند و شما به آن دسترسي نداشته باشيد. مواظب پرچم هاي قرمز آشكار و دروغين يك خائن باشيد: اگر او از تلفن خود در دستشويي استفاده مي كند يا وقتي در آن نزديكي هستيد آن را از شما پنهان مي كند ، از چيز ديگري آگاه است!

۱۶٫ او شما را تحسين نمي كند

اين يك تغيير بسيار ظريف در رفتار انسان است وقتي كه او ديگر شما را دوست ندارد. او ديگر شما را تحسين نخواهد كرد ، بلكه در عوض اغلب از شما انتقاد مي كند يا به سادگي بي تفاوت رفتار مي كند. روزي كه رابطه شما عالي پيش رفت ، او معمولاً حتي در كارهاي كوچك نيز شما را تحسين مي كرد. وقتي شوهرتان علاقه شما را از دست مي دهد ، بيشتر شكايت مي كند و حتي ممكن است به شما احترام نگذارد. اگر او به عمد شروع به آزار رساندن به شما كند ، اين يك نشانه بسيار قوي است كه علاقه خود را از دست داده است.

۱۷- هميشه از جانب خود اشتباه كنيد

يكي ديگر از علائم عدم علاقه زن يا مرد به همسرش اين است كه او وي را مسئول هر مشكل كوچك و بزرگي مي داند و دائما او را سرزنش مي كند. در واقع ، اگر زن يا مردي به همسرش علاقه مند باشند ، به جاي سرزنش همسرش ، سعي مي كند از او حمايت كند و به او كمك كند تا گام به گام مشكلات را حل كند.

۱۸- هر از گاهي هديه ندهيد

اگر روز تولد يا سالگرد ازدواج شوهر خود را به ياد نداريد ، اين وضعيت نگران كننده اي است. هديه دادن بازتاب عشق و علاقه براي گيرنده است اما كمي آزار دهنده است زيرا شوهرتان تولد شما را به ياد نمي آورد. البته در بعضي موارد ، به دليل حجم كار و فكر ، مردان موارد را فراموش مي كنند ، اما عاشق به محض يادآوري ، غرامت را جبران مي كند.

۱۹٫ شما هميشه قرباني هستيد

يك زن و شوهر بايد در طول فراز و نشيب ها روي رابطه خود كار كنند و اين همان چيزي است كه روابط شما را تعيين مي كند. شما از شوهر خود خواسته ايد كه از كار در خانه خودداري كند ، اما او گوش نمي دهد ، اين مي تواند نشانه بالقوه عشق و محبت از دست رفته باشد. شما هميشه سعي مي كنيد شوهرتان را خوشحال كنيد ، اما در عوض كاري نمي كنيد كه شما را راضي كند.

۳۱ نشانه عدم علاقه مردان به زنان را بشناسيد!

۲۰٫ اگر شوهرتان بي خيال است ، اين نشانه بدي است

ببينيد كه او مانند يك غريبه بي دقتي و سرد است ، اگر اين چيزي است كه مي بينيد ، احتمالاً اين نشانه يا نشانه اي است كه او ناخودآگاه مي فرستد و ديگر علاقه اي به شما ندارد.

۲۱٫ او سعي در حفظ زندگي مشترك ندارد

هر زمان كه بخواهيد با او رابطه صميمي برقرار كنيد يا براي نجات جان خود به مشاوره بپردازيد ، او اذيت و عصبي مي شود. اين نشانه آن است كه او سعي در زنده نگه داشتن ازدواج و عشق شما ندارد و علاقه اي به شما ندارد. از طرف ديگر ، اگر او شما را دوست داشته باشد ، هر كاري ممكن است انجام مي دهد تا شما را آرام كند.

۲۲٫ هيچ وقت براي شما وجود ندارد

اگر زن يا مردي به شما علاقه مند باشند ، هميشه وقت مي گذارد تا توجه و علاقه خود را به شما نشان دهد. اگر شوهرتان وقت كافي براي گذراندن با شما ندارد ، احتمالاً علاقه خود را از دست داده ايد. يكي از بارزترين علائم عدم علاقه به زن و مرد در ازدواج اين است كه آنها معمولاً زمان زيادي را خارج از خانه مي گذرانند.

۲۳٫ او به شما شك دارد

يكي از نشانه هاي مردي كه ديگر همسرش را دوست ندارد ، ترديد در رابطه عاطفي او با همسرش است. اگر همسرتان به شما توجه نكند و از شما حمايت نكند ، در زندگي مشترك شما ترديد خواهد داشت و اين سرآغاز خنك شدن او در روابط است.

۲۴ – او در تلاش است شما را تغيير دهد

31 نشانه عدم علاقه مردان به زنان را بشناسيد!

زن يا مردي كه علاقه اي به همسر خود ندارند به طرق مختلف سعي در تغيير او دارد و اين باعث مي شود كه همسرش ديگر هويت شخصي خود را با او نداند. در مقاله روابط صميمانه با همسرم توضيح دادم كه ازدواج به اين معنا نيست كه زن و مرد هويت فردي خود را از دست مي دهند بلكه بايد مكمل يكديگر باشند و به يكديگر كمك كنند تا در ابعاد مختلف نيازهاي خود را برآورده كنند.

۲۵- پرهيز از ارضاي نيازهاي روحي و جسمي

يكي از مهمترين دلايل ازدواج تأمين نيازها در ابعاد مختلف روحي و جسمي است. (ببينيد آيا عشق بي قيد و شرط وجود دارد؟). اگر زن يا مردي از تماس بدني و توجه به احساسات شريك زندگي خود اجتناب كنند و سعي نكنند لحظات خوشي را با او خلق كنند ، به اين معني است كه او به روابط عاطفي و زندگي مشترك آنها علاقه اي ندارد و از اين ازدواج نااميد و نااميد است.

۲۶٫ او كوچكترين ايرادات شما را مي بيند

شوهر شما كسي است كه شما را با تمام نقص و نقصان پذيرفته است. در واقع ، بايد مكمل نواقص شما باشد و به شما كمك كند تا با آنها كنار بياييد. اگر زن يا مردي شما را بخاطر كوچكترين ايرادات خود مقصر بدانيد ، به احتمال زياد عشق خود به شما را از دست داده و از زندگي مشترك شما نااميد خواهد شد.

۲۷- به شما احترام نمي گذارد

كوچكترين بي احترامي از طرف همسرتان ، رابطه عاطفي و زندگي مشترك شما را از مسير درست و سالم منحرف مي كند. اگر زن يا مردي همسرش را دوست داشته باشند ، هرگز نمي تواند به خودش اجازه دهد كه توسط خودش يا ديگران احترام نگذارد.

منبع:

پرشين نيوز

نكاتي براي ارتباط با خانواده همسرتان

اگر متاهل هستيد ، پس مي دانيد كه ساختن پل و بازسازي روابط آسيب ديده كار ساده اي نيست ، اما همچنين مي دانيد كه اين روابط ارزشمند هستند. بازخوردي كه از صرف وقت و تلاش براي بهبود روابط خانوادگي دريافت مي كنيد براي هميشه با شما خواهد ماند.

مشكل خود را با همسرتان حل كنيد

يك رابطه موثر با خانواده همسرتان با حل اختلافات احتمالي با همسرتان به ياد مي آورد كه شما بايد با هم و كنار هم باشيد. هرگز شوهر خود را در موقعيتي قرار ندهيد كه مجبور به انتخاب يكي از شما و خانواده اش باشد. اگر چنين كنيد همسر خود را در معضلي قرار مي دهيد كه هرگز از بين نخواهد رفت. سعي كنيد رابطه همسر با خانواده خود را درك كنيد. اگر حمايت از اين رابطه امكان پذير باشد ، حتي اگر پدر و مادر يا خواهر و برادر همسرتان صفات بدي داشته باشند ، آنها هنوز خانواده او هستند.

مرزها را مشخص كنيد

آيا دوست نداريد بچه هايتان قبل از ناهار شكلات بخورند؟ شما نمي خواهيد به خانواده شوهرتان وام دهيد؟ بسيار خوب ، با شريك زندگي خود صحبت كنيد و تصميم بگيريد كه چه چيزي مهم است و چه چيزي مهم نيست. به عنوان مثال ، شما تصور مي كنيد كه كودكان مي توانند هر زمان كه بخواهند هر چيزي را بخورند. شما مي توانيد شرط بگذاريد كه اگر فرزند شما ده دقيقه قبل از شام بستني مي خواهد ، اجازه دارد غذا بخورد ، اما فقط در صورت خوردن يك وعده غذايي كامل و سالم براي شام. شما و همسرتان بايد در اين اصول به توافق برسيد.

اگر در يك تيم با هم كار كنيد ، ارزش هاي خانوادگي شما شناخته مي شود و سپس مي توانيد خانواده همسر خود را از اين ارزش ها و قوانين آگاه كنيد. اصولي قرار ندهيد كه نمي توانيد به آنها پايبند باشيد. به ياد داشته باشيد كه وضع قوانين خاص به شما كمك مي كند تا در خانواده آرامش بيشتري داشته باشيد و نتايج بهتري كسب كنيد ، خصوصاً اگر والدين شوهرتان نيز روحيه اقتدارگرايي داشته باشند.

قوانين و محدوديت هايي را كه تعيين كرده ايد با جديت دنبال كنيد

به عنوان مثال ، اگر نمي خواهيد خانواده شوهرتان بدون اطلاع قبلي در محل كارتان به ملاقات شما بروند ، به آنها بگوييد كه ترجيح مي دهيد قبل از اينكه تصميم بگيرند به طور سرزده از شما ديدار كنند ، با شما تماس بگيرند. اگر آنها شرايط شما را ناديده گرفتند ، به ملاقات آنها نرويد.

اگر چيزي براي گفتن داريد ، مستقيماً با خود صحبت كنيد. بلافاصله. مستقيما!

چگونه با خانواده همسر كنار بياييم؟

سعي كنيد حرفه خود را مستقيم و شخصي بيان كنيد. از شوهر خود نخواهيد كه در مورد آنچه خواهرت ناراحت است با او صحبت كند. مستقيم با همسرتان صحبت كنيد. اگر چيزي شما را آزار داد سعي كنيد هرچه زودتر از شر آن خلاص شويد تا عصبانيت طولاني مدت طول نكشد و به رابطه آسيب نرساند.

نكاتي براي ارتباط با خانواده همسرتان

خودتان را بشناسيد

اين توصيه اي است كه هميشه بوده و خواهد بود. خود و علايق خود را بشناسيد. هيچ كس نمي تواند شما را مجبور به انجام كاري كند كه دوست نداريد يا آنچه را دوست داريد رها كند. شما فقط بايد همديگر را به خوبي بشناسيد و بدانيد چه چيزي باعث خوشحالي يا غم شما مي شود.

انتظار نداشته باشيد از شخصي كه مي دانيد ناتوان است

كليشه ها را كنار بگذاريد و تفكر خود را با شرايط فعلي تطبيق دهيد. انتظار نداشته باشيد مردم آنچه را كه نمي توانند به شما بدهند به شما بدهند.

ياد بگيريد هميشه آرام باشيد

شايد شما فردي باشيد كه معمولاً بي پروا و جسورانه صحبت مي كنيد و عادت داريد يك باره به همه پاسخ دهيد. اگر مي خواهيد رابطه اي محترمانه و مناسب با خانواده شوهرتان داشته باشيد ، بايد بدانيد كه اين عملكرد شما ممكن است به ضرر شما باشد. سعي كنيد خونسرد باشيد و اطمينان حاصل كنيد كه پر كردن يا ارسال پاسخ به شخصيت شما امتياز نمي دهد.

عاقل و بالغ باشيد

والدين شما بايد شما را دوست داشته باشند ، اما والدين شوهرتان نبايد شما را دوست داشته باشند! اين واقعيت را بپذيريد كه والدين شوهرتان پدر و مادر شما نيستند و از ارزش ها و اصول يكساني برخوردار نيستند. سعي كنيد آنها را “متفاوت” و نه “بهتر” يا “بدتر” بناميد. بهتر است چيزهايي را از والدين شوهر خود ببينيد تا از والدين خود. مثل يك بزرگسال رفتار كنيد ، حتي اگر موافق نباشيد.

منبع:

تودي نيوز

از كجا مي دانيد كه ازدواج ادامه خواهد داشت؟ هيچ راهي براي نشان دادن علائم دقيق يك ازدواج كه به طلاق ختم مي شود وجود ندارد ، هيچ كتابي وجود ندارد كه حاوي دستورالعمل هايي براي پيش بيني وضعيت زندگي زناشويي باشد و جاي تعجب نيست كه زندگي خانوادگي يكي از سخت ترين مراحل زندگي است. اين كار تلاش زيادي مي برد و جزئيات زيادي دارد. هيچ راه حل جادويي واحدي وجود ندارد كه اطمينان حاصل كند زندگي مشترك شما به جدايي ختم نمي شود.

زمان طلاق كيست؟

بسياري از افراد هستند كه تمايلي به تمرين ندارند و براي زندگي زناشويي خود تلاش مي كنند و به دليل خستگي و بي حوصلگي يا احساس نياز به طراوت و تنوع منصرف مي شوند. دو نفري كه بر اساس عشق غير منطقي ازدواج مي كنند ، نه بر اساس عشق و علاقه واقعي ، شرايط بهتري را براي طلاق فراهم مي كنند ، زيرا آغاز زندگي آنها پايه و اساس محكمي نداشته است.

مشكل زندگي مشترك هر چقدر دشوار باشد ، جواب طلاق نيست ، مگر اينكه خشونت و آزار جدي در اين رابطه وجود داشته باشد. اگر مشكل شما با همسرتان اين است كه او در مورد مشكلات زندگي شخصي خود به شما مي گويد ، بايد براي كمك به يك مشاور يا درمانگر مشورت كنيد ، زيرا چنين مشكلاتي هميشه راه حل دارد ، نه اينكه به يك وكيل مراجعه كنيد و سعي كنيد جدا شويد. از كمك بگيريد همه ارتباطات تفاوت هايي دارند ، فقط گاهي اوقات براي شخص ثالثي كه مي داند چگونه كار كند لازم است.
كليد حل مشكلات شناخت اصول ارتباطي و ايجاد يك احساس متقابل است كه حرفه اي بودن شما شنيده مي شود و مورد احترام قرار مي گيرد.

اگر فكر مي كنيد هر دوي شما نمي توانيد مهارت خود را ارتقا دهيد ، وقت خود را تلف نكنيد و از يك متخصص كمك بخواهيد تا احساسات و عصبانيت شما را تحت فشار قرار ندهد. اما اگر خيانت ، دروغ مداوم ، خشونت و افترا بخشي از داستان زندگي شماست ، شايد وقت آن رسيده است كه به زندگي مشترك خود پايان دهيد. اين مشكلات را هرگز نبايد دست كم گرفت ، زيرا كودكان نيز آسيب خواهند ديد.

نصيحت كمكي به شما نكرد

 

آيا شوهرتان به شما خيانت كرده و با شما مشورت كرده و شكست خورده است؟ بسياري از زوجين پس از ديدن يكي دو بار خيانت به مشاور مراجعه مي كنند ، اما اگر خيانت ادامه پيدا كند ، بايد تصميم جدي بگيريد. كساني كه هنوز طرف مقابل را مي پذيرند ، حتي پس از فهميدن اينكه خيانت ها ادامه دارد ، بايد بفهمند كه چرا هنوز در اين رابطه هستند. چنين شخصي ممكن است از عزت نفس بسيار پاييني برخوردار باشد يا از تنها بودن وحشت داشته باشد. اما فردي كه به شما خيانت مي كند و احساسات شما را ناديده مي گيرد بايد از زندگي شما حذف شود. بايد از خود بپرسيد: چه مدت مي توانيد دوام بياوريد؟

شما به دلايل اشتباه رابطه داريد

 

اگر به زندگي مشترك ادامه دهيد زيرا از تنهايي مي ترسيد و ديگري را دوست نداريد ، پس زندگي مشترك شما تمام شده است. ازدواج فقط به خاطر مجرد نبودن اصلاً درست نيست. بسياري مي توانند براي فرزندان خود ، امنيت مالي و غيره به زندگي خود ادامه دهند. اما با گذشت زمان ، اين مسئله احتمالاً تغيير خواهد كرد و سرانجام شوهر شما متوجه خواهد شد كه شما او را دوست نداريد. چنين رابطه اي هرگز ادامه نخواهد يافت.

شما خشن مي شويد

 

هر نوع خشونت ، چه كلامي ، جسمي يا جنسي ، بايد به قانون ارجاع شود و بايد وكيل بگيريد. درست است كه گاهي مشاوره و درمانگر مي توانند در اين زمينه كمك كنند ، اما خشونت فيزيكي را به هيچ وجه نمي توان ناديده گرفت. اگر شوهرتان شما را مسئول اعمال خود مي داند ، شما را تحقير مي كند ، از دوستان و خانواده جدا مي كند و هويت دائمي ندارد ، اينها همه زنگ خطر است. اگر فكر مي كنيد زندگي شما در خطر است ، بايد در اسرع وقت از پليس كمك بگيريد. هيچ كس شما را به درخواست كمك براي نجات خود متهم نخواهد كرد.

شوهرت از تو دزدي مي كند

چه زماني وقت طلاق است؟

دليل خوب ديگر براي پايان دادن به ازدواج اين است كه شوهرتان از شما پول بدزدد. اگر شوهر شما قمار باز است ، كار نمي كند و از شما پول نمي گيرد ، وقت آن است كه او را از زندگي خود بيرون كنيد. به خصوص اگر از مشاور كمك گرفته ايد و يا تمام تلاش خود را براي حل مشكل كرده ايد ، اما هيچ تغييري نشده است ، بايد زودتر به ازدواج خود پايان دهيد. مشكلات جدي مانند قمارباز بودن شوهر هرگز بلافاصله حل نمي شوند. ادامه اين زندگي خاطرات بسيار بدي را براي شما و فرزندانتان به يادگار خواهد گذاشت كه براي هميشه در ذهن شما باقي خواهد ماند.

منبع:

سفير نيوز