پرنسس عروسك باربي

آرايش صورت به سبك ماردين

انيميشن باربياز سال ۱۹۸۷ اين دختر خانم جذاب وارد دنياي هنر شد. انيميشن، فيلم هاي تلويزيوني، بازي هاي ويدئويي و حتي 

پرنسس عروسك باربي آهنگ هاي زيادي بودند كه براساس اين شخصيت ساخته شدند. انيميشن باربي و فيلم هاي پخش خانگي كه براساس اين عروسك ساخته شده بودند توانستند بيش از ۱۱۰ ميليون نسخه تا سال ۲۰۱۳ فروش داشته باشند.
اين عروسك داراي دو فيلم تلويزيوني با عنوان هاي “باربي و راكرها” و “باربي و احساسات” نيز مي باشد. در سال ۱۹۹۷ موزيك “دختر باربي” توسط  خواننده اي به نام آكوا (Aqua ) نيز منتشر شد. همچنين در مجموعه انيميشن هاي شركت پيكسار، يعني داستان اسباب بازي ها ۲ و داستان اسباب بازي ها ۳ توانست نقش مكمل را به عهده داشته باشد.افتخارات عروسك براي متلباربي براي امريكايي ها تبديل به يك نشان فرهنگي شد و توانست افتخاراتي را به دست آورد كه در دنياي اسباب بازي نادر هستند. در ۱۹۷۴ يكي از بلوارهاي منتهي به ميدان تايمز در نيويورك به مدت يك هفته نام او را به خود گرفت. همچنين شهرت جهاني و ماندگاري او به اندازه اي بود كه در لوور پاريس در سال ۲۰۱۶ به نمايش درآمد.
در ۱۹۸۶ نقاشي به نام اندي وارهول تصويري از باربي كشيد كه در نمايشگاه كريستي در لندن ۱.۱ ميليون دلار به فروش رفت. در تايوان و در سال ۲۰۱۳ نخستين رستوران كه داراي پس زمينه با طرح اين عروسك بود با نام كافه باربي افتتاح شد. همچنين نام عروسك در طيف رنگ ها نيز ردپايي از خود به جا گذاشته است. زيرا نوع خاصي از صورتي به نام صورتي باربي در بين مردم معروف شده است كه كد آن PMS ۲۱۹C مي باشد.كاردستي و ترفندهاي جالب براي اسباب بازي باربيشركت متل با خلاقيت كارمندان خود براي رونق در فروش محصولات خود دست به ابتكاري جديد زدند. ساخت وسايل مينياتوري براي عروسك توسط خود مشتريان روش جديد متل براي فروش بهتر است. پخش اينترنتي ويدئوهاي آموزشي به مظور آموزش ساخت وسايل و كاردستي باربي ايده بسيار خلاقانه شركت متل براي جذب مخاطب مي باشد. در ويدئوي زير ۷ آموزش ساخت وسايل براي اين عروسك نشان داده شده است. بقيه ويدئوهاي آموزش كاردستي باربي ها را در كانال آپارات داليدل دنبال كنيد.
 قيمت و خريد اينترنتي عروسك باربينمونه هاي اورجينال اين عروسك بيش از يك ميليون تومان قيمت دارند و بسته به تعداد اكسسوري هاي آن اين عدد بالاتر خواهد رفت. اما در بازار نمونه هاي كپي توليد ايران با قيمت كمتر از پنجاه هزار تومان وجود دارد كه هيچ يك از ويژگي هاي نمونه هاي اصلي را ندارد. معمولا پشت گردن نمونه هاي اورجينال كد محصول وجود دارد. براي خريد نمونه هاي اورجينال اسباب بازي باربي مي توانيد از فروشگاه هايي كه از طريق آمازون خريداري مي كنند و به دست شما مي رسانند، اقدام كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.