آرشیو آبان ماه 1400

آرايش صورت به سبك ماردين

سينماي خانگي چيست؟ قيمت اسپيكر بزرگ ساندبار كدام مدل در بازار موجود است؟تعريف سينماي خانگي كمي سخت است، واقعاً فقط يك عبارت مبهم براي سرگرمي خانگي است. به طور كلي، سيستم سينماي خانگي تركيبي از قطعات الكترونيكي جداگانه است. براي سرگرمي و سرگرمي هنگام تماشاي فيلم در تلويزيون طراحي شده است.
وقتي يك فيلم را با سيستم سينماي خانگي تماشا مي كنيد، با زماني كه آن را در تلويزيون معمولي تماشا مي كنيد بسيار متفاوت است.
براي درك نحوه عملكرد سينماي خانگي، بياييد به مدل اصلي سينما نگاه كنيم. وقتي صحبت از تصوير و صدا به ميان مي‌آيد، سينماي انبوه مي‌تواند تجربه‌اي باورنكردني ارائه دهد كه ما نمي‌توانيم در خانه به آن دست پيدا كنيم.
به همين دليل است كه مردم براي رفتن به سينما پول مي دهند، حتي اگر اجاره يك فيلم ارزان تر باشد. چندين مؤلفه اساسي وجود دارد كه تماشاي تلويزيون و رفتن به سينما را بسيار متفاوت مي كند.
يكي از بزرگترين تفاوت ها تجربه صدا است. وقتي براي ديدن فيلم در سينما مي رويد، مطمئناً صدا و تصوير را با بالاترين كيفيت خواهيد ديد. شما مي توانيد موسيقي، جلوه هاي صوتي و مكالمه را نه تنها از صفحه نمايش، بلكه در سالن بزرگ بشنويد.اگر شنيده باشيد، مي دانيد كه يك سينماي استاندارد داراي سه بلندگو در پشت صفحه است - يكي در سمت راست، يكي در سمت چپ و ديگري در مركز - و چندين بلندگو ديگر در بقيه مخاطبان. سينما در اين سيستم صوتي فراگير، بخش‌هاي مختلف موسيقي متن را مي‌شنويد كه از مكان‌هاي مختلف بيرون مي‌آيند. وقتي كسي چيزي را در سمت چپ صفحه مي گويد، شما آن را بيشتر از بلندگوي سمت چپ مي شنويد. و در فيلم هاي خاص مي شنويد. شما بيشتر درگير تجربه هستيد تا تماشاي فيلم، زيرا دنياي با كيفيت ترين فيلم در اطراف شماست.دومين مؤلفه اصلي تجربه فيلم، اندازه صفحه نمايش بزرگ براي تماشاي فيلم است. در تئاتر، صفحه نمايش بيشتر ميدان ديد شما را اشغال مي كند و باعث مي شود احساس كنيد در يك فيلم هستيد. از اين گذشته، شما فقط در تاريكي نشسته ايد و فقط بايد يك چيز را تماشا كنيد، و هر چيزي كه تماشا مي كنيد بسيار بزرگتر از يك تلويزيون خانگي است.ما هم از رفتن به سينما براي ديدن فيلم لذت مي بريم زيرا همه چيز را خوب مي بينيم. پروژكتورهاي فيلم داراي تصاوير بسيار بزرگ و واضح هستند. جزئيات بسيار واضح تر از آنچه در يك تلويزيون 24 اينچي معمولي مي بينيم است و حركت بسيار نرم تر است. ممكن است ما آگاهانه اين را تشخيص ندهيم، اما تفاوت اساسي در نحوه لذت بردن از يك فيلم وجود دارد. وقتي بتوانيم جزئيات بيشتري را ببينيم، مجذوب دنياي فيلم مي شويم.ايده اصلي سينماي خانگي بازسازي اين عناصر با تجهيزات خانگي است. در بخش بعدي، يك نماي كلي از آنچه براي شروع نياز داريد به شما ارائه خواهيم داد. (الكترونيكي)
سينماي خانگيكدام برند سينماي خانگي خوب است؟ مشخصات، ليست قيمت روزانه و نظرات مشتريان سامسونگ، سوني، مارشال و مدل مدلاگر مي خواهيد بهترين انتخاب را هنگام خريد سينماي خانگي داشته باشيد، يك نوار شني داشته باشيد. راهنماي سايت خريد قهوه را تا پايان اين مطلب دنبال كنيد و مطالعه كنيد.

بهترين اسپيكر بلوتوث بزرگ نكات مهم در خريد اسپيكر بلوتوثاندازه و وزن: اولين نكته اي كه در خريد اسپيكر بلوتوثي بايد به آن توجه كنيد اندازه و وزن محصول مورد نظرتان است كه البته چيزي كاملا شخصي و سليقه اي است اما براي راحتي و هميشه همراه با اسپيكر بلوتوث مورد علاقه شما بهتر است. بلندگوي را در نظر بگيريد كه هم اندازه كوچك و هم سبك (نه سبك و نه سنگين) باشد.
كيفيت صدا: با توجه به اينكه قصد شما خريد يك محصول صوتي است، پس بايد بدون توجه به بودجه اي كه داريد، بهترين محصول ممكن را براي خود خريداري كنيد تا بتوانيد از خروجي صداي با كيفيت آن لذت ببريد. به ياد داشته باشيد كه همه بلندگوهاي بلوتوث داراي پخش كننده آزمايشي نيستند، بنابراين بهتر است قبل از خريد از كيفيت صدا و نه فقط ميزان صدا اطمينان حاصل كنيد.
مشخصات باتري: يكي ديگر از نكات مهم در خريد اسپيكر بلوتوث توجه به باتري به كار رفته در آن است. براي اين كار از سرعت شارژ دستگاه و همچنين ميزان كار آن در هر بار شارژ كامل محصول آگاه باشيد و در صورت امكان سعي كنيد اسپيكرهايي با باتري با ظرفيت زياد و لوازم جانبي كمتر خريداري كنيد!
نسخه بلوتوث: اگرچه امروز خريد بلندگو بلوتوث چندان مهم نيست، دستگاه شما چه نسخه اي از بلوتوث دارد. زيرا سازندگان هميشه از آخرين نسخه هاي دستگاه هاي صوتي خود با قابليت اتصال بلوتوث استفاده مي كنند، اما باز هم توصيه مي كنيم نسبت به اين موضوع بي تفاوت نباشيد.
سازگاري با انواع سيستم عامل: نكته مهم بعدي كه در انتخاب و خريد اسپيكر بلوتوث بايد به آن توجه كنيد، سازگاري دستگاه شما با انواع مختلف سيستم عامل است.
مقاومت محصول: با توجه به اينكه اسپيكرهاي بلوتوث عمدتاً در فضاي باز و خودروها استفاده مي شوند، بهتر است مقاومت خوبي در برابر گرد و غبار و همچنين نفوذ مايعات در آنها و از نظر مقاومت كامل در برابر آب داشته باشند.
پورت هاي ورودي: اسپيكرهاي بلوتوث اگرچه همانطور كه از نامشان پيداست با هر دستگاه هوشمند ديگري كه اين ويژگي را داشته باشد مي توان به بلوتوث متصل كرد، اما درگاه هاي اتصال ديگر مانند: پورت USB، جك 3.5 ميلي متري صدا و حافظه نيز دارند. درج كارت كه قطعا قيمت فروش نهايي محصولات صوتي مشابه را تحت تاثير قرار مي دهد.
فاصله ساپورت: يكي ديگر از فاكتورهاي مهم در هنگام خريد و سپس استفاده از بلندگوهاي بلوتوث توجه به مسافت يا برد دستگاه است كه معمولاً نياز به ساپورت 10 متري دارد اما به دليل ورود برندهاي مختلف در طراحي و توليد انواع مختلف . دستگاه هاي صوتي با اين اندازه نيز مي توانند دستخوش تغييرات زيادي شوند.
لوازم جانبي: وجود صفحه نمايش، قابليت ضبط امواج راديويي، برقراري تماس با ميكروفون، ريموت كنترل و همچنين پاوربانك اسپيكر براي شارژ گوشي و ساير گجت هاي هوشمند از جمله لوازم جانبي است كه مي توان در بلندگو باشد و باعث شود از آن بهره ببري.
قيمت اسپيكر بلوتوثي: با كمي جستجو و مقايسه بين انواع اسپيكرهاي بي سيم و پرتابل متوجه مي شويد كه قيمت اسپيكر بلوتوث با در نظر گرفتن چند فاكتور مهم، البته ما تعدادي را در اختيار شما قرار خواهيم داد. برجسته ترين آنها، قطعاً همان چيزي است كه بايد در اين بين به دنبال بلندگوي مورد علاقه خود باشيد.

قبل از هر چيز بايد اصول اوليه اي را بدانيم كه سخنرانان بر اساس آنها ارزيابي مي شوند. اين ويژگي ها صرف نظر از نوع و مدل اسپيكر مهم هستند و بهتر است معني هر كدام را بدانيد: باند اسپيكر خانگي پاسخ فركانسي: پاسخ فركانسي يك بلندگوي ديجيتالي است كه بر حسب هرتز اندازه گيري مي شود و نشان دهنده محدوده صداهايي است كه مي تواند توليد كند. عدد اول كمترين صدايي را كه بلندگو مي تواند توليد كند و عمق بيس را نشان مي دهد. عدد دوم كمترين صداي قابل توليد و بالاترين محدوده فركانس است. هرچه تفاوت بين اين دو عدد بيشتر باشد، موسيقي را با جزئيات بيشتري خواهيد شنيد.حساسيت: حساسيت اسپيكر در واقع به شما مي گويد كه چقدر در تبديل قدرت به صدا موثر است. هرچه حساسيت بالاتر باشد، بلندگو بلندتر از قدرت مشخص شده توليد مي كند. ما حساسيت را بر حسب دسي بل نشان مي دهيم. جالب است بدانيد كه يك تغيير بسيار كوچك در حساسيت مي تواند تفاوت زيادي در آنچه مي شنويد ايجاد كند. به عنوان مثال، اگر حساسيت بلندگو فقط 3 دسي بل بيشتر باشد، براي توليد همان ولوم به نصف توان حالت اوليه نياز داريم.امپدانس: اين مقدار بر حسب اهم بيان مي شود و نشان دهنده مقاومت الكتريكي بلندگو است. هرچه مقاومت كمتر باشد، انتقال سيگنال ها آسان تر و حجم صدا بهتر است. البته امپدانس بلندگوها اصلا عدد ثابتي نيست و تغييراتي دارد اما به صورت ميانگين و مقدار كل بيان مي شود. البته، شما همچنين بايد مطمئن شويد كه امپدانس بلندگو با پخش كننده شما سازگار است.قدرت اسپيكر: اين عدد به شما نشان مي دهد كه اسپيكر چقدر مي تواند بدون آسيب ديدن دريافت كند. البته ورودي بالاتر معمولاً به اسپيكر آسيب نمي زند و مشكلي ايجاد نمي كند، اما قدرت هاي كمتري وجود دارد كه مي تواند مشكل ايجاد كند. اين مقدار بر حسب وات اندازه گيري مي شود و قدرت بالقوه بالاتر بلندگو نويد قدرت بهتر و صداي بهتر را مي دهد، مشروط بر اينكه ساير پارامترها به خوبي رعايت شوند.شما چه مدل بلندگوهايي را مي پسنديد؟خريد نوار دست ساز

براي انتخاب بهترين مدل و برند بلندگو ابتدا به نيازها و كاربردهاي خود فكر كنيد. آيا مي خواهيد يك سينماي خانگي حرفه اي بسازيد؟ به دنبال يك بلندگوي كوچك براي استفاده در كلاس هستيد؟ يا براي گوش دادن به آهنگي كه بتوانيد آن را تنظيم كنيد و در روز كاري خود از آن لذت ببريد به يك بلندگوي ساده نياز داريد؟ يك اسپيكر خوب «براي شما» چه مشخصاتي دارد؟
راهنماي خريد نوار و اسپيكر خانگيهيچ چيز به اندازه يك سيستم صوتي خوب نمي تواند كيفيت سرگرمي هاي خانگي را بهبود بخشد. با ارتقاء بلندگو و سيستم صوتي مي توانيد فيلم هايي با كيفيت عالي را با كيفيت بالاتر تماشا، پخش و تماشا كنيد. علاوه بر اين، يك اسپيكر خوب نيز بر كيفيت تلويزيون منزل شما تأثير مي گذارد و باعث مي شود از آن لذت بيشتري ببريد.
جايي كه بلندگو يا بلندگوها را قرار مي دهيد مي تواند تأثير زيادي بر آنچه مي شنويد داشته باشد. ذكر اين نكته ضروري است كه بلندگوها قادرند فركانس هاي بالا را مستقيماً و به جلو هدايت كنند، اما فركانس هاي متوسط ​​و به خصوص فركانس هاي پايين معمولاً در همه جهات منتقل مي شوند. اگر بلندگو را در كنار ديوار يا گوشه اي قرار دهيد، فركانس هاي پايين تر منعكس مي شود و صدا تا حدي افزايش مي يابد كه ممكن است براي برخي راضي كننده باشد، اما كيفيت صدا نيز اندكي كاهش مي يابد. نكته ديگر اين است كه بلندگو را روي يك سطح سخت قرار دهيد، در غير اين صورت لرزش در هنگام پخش موسيقي مي تواند آزار دهنده باشد.