بهترين اسپيكر بلوتوث بزرگ

آرايش صورت به سبك ماردين

بهترين اسپيكر بلوتوث بزرگ نكات مهم در خريد اسپيكر بلوتوثاندازه و وزن: اولين نكته اي كه در خريد اسپيكر بلوتوثي بايد به آن توجه كنيد اندازه و وزن محصول مورد نظرتان است كه البته چيزي كاملا شخصي و سليقه اي است اما براي راحتي و هميشه همراه با اسپيكر بلوتوث مورد علاقه شما بهتر است. بلندگوي را در نظر بگيريد كه هم اندازه كوچك و هم سبك (نه سبك و نه سنگين) باشد.
كيفيت صدا: با توجه به اينكه قصد شما خريد يك محصول صوتي است، پس بايد بدون توجه به بودجه اي كه داريد، بهترين محصول ممكن را براي خود خريداري كنيد تا بتوانيد از خروجي صداي با كيفيت آن لذت ببريد. به ياد داشته باشيد كه همه بلندگوهاي بلوتوث داراي پخش كننده آزمايشي نيستند، بنابراين بهتر است قبل از خريد از كيفيت صدا و نه فقط ميزان صدا اطمينان حاصل كنيد.
مشخصات باتري: يكي ديگر از نكات مهم در خريد اسپيكر بلوتوث توجه به باتري به كار رفته در آن است. براي اين كار از سرعت شارژ دستگاه و همچنين ميزان كار آن در هر بار شارژ كامل محصول آگاه باشيد و در صورت امكان سعي كنيد اسپيكرهايي با باتري با ظرفيت زياد و لوازم جانبي كمتر خريداري كنيد!
نسخه بلوتوث: اگرچه امروز خريد بلندگو بلوتوث چندان مهم نيست، دستگاه شما چه نسخه اي از بلوتوث دارد. زيرا سازندگان هميشه از آخرين نسخه هاي دستگاه هاي صوتي خود با قابليت اتصال بلوتوث استفاده مي كنند، اما باز هم توصيه مي كنيم نسبت به اين موضوع بي تفاوت نباشيد.
سازگاري با انواع سيستم عامل: نكته مهم بعدي كه در انتخاب و خريد اسپيكر بلوتوث بايد به آن توجه كنيد، سازگاري دستگاه شما با انواع مختلف سيستم عامل است.
مقاومت محصول: با توجه به اينكه اسپيكرهاي بلوتوث عمدتاً در فضاي باز و خودروها استفاده مي شوند، بهتر است مقاومت خوبي در برابر گرد و غبار و همچنين نفوذ مايعات در آنها و از نظر مقاومت كامل در برابر آب داشته باشند.
پورت هاي ورودي: اسپيكرهاي بلوتوث اگرچه همانطور كه از نامشان پيداست با هر دستگاه هوشمند ديگري كه اين ويژگي را داشته باشد مي توان به بلوتوث متصل كرد، اما درگاه هاي اتصال ديگر مانند: پورت USB، جك 3.5 ميلي متري صدا و حافظه نيز دارند. درج كارت كه قطعا قيمت فروش نهايي محصولات صوتي مشابه را تحت تاثير قرار مي دهد.
فاصله ساپورت: يكي ديگر از فاكتورهاي مهم در هنگام خريد و سپس استفاده از بلندگوهاي بلوتوث توجه به مسافت يا برد دستگاه است كه معمولاً نياز به ساپورت 10 متري دارد اما به دليل ورود برندهاي مختلف در طراحي و توليد انواع مختلف . دستگاه هاي صوتي با اين اندازه نيز مي توانند دستخوش تغييرات زيادي شوند.
لوازم جانبي: وجود صفحه نمايش، قابليت ضبط امواج راديويي، برقراري تماس با ميكروفون، ريموت كنترل و همچنين پاوربانك اسپيكر براي شارژ گوشي و ساير گجت هاي هوشمند از جمله لوازم جانبي است كه مي توان در بلندگو باشد و باعث شود از آن بهره ببري.
قيمت اسپيكر بلوتوثي: با كمي جستجو و مقايسه بين انواع اسپيكرهاي بي سيم و پرتابل متوجه مي شويد كه قيمت اسپيكر بلوتوث با در نظر گرفتن چند فاكتور مهم، البته ما تعدادي را در اختيار شما قرار خواهيم داد. برجسته ترين آنها، قطعاً همان چيزي است كه بايد در اين بين به دنبال بلندگوي مورد علاقه خود باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.