آرشیو تیر ماه 1400

آرايش صورت به سبك ماردين

ماساژ جنسي راهي براي زنده نگه داشتن شادي، هيجان و رضايتمندي جسمي و رواني در زندگي مشترك است. ترشح هورمون عشق، يعني اكسي توسين تحت تاثير رابطه جنسي موفق و رسيدن به ارگاسم افزايش مي‌يابد. ماساژ جنسي به منظور كاهش تنش و استرس به كار رفته و تاثيري فوق العاده‌اي در بهبود روابط جنسي دارد. شما مي‌توانيد از ماساژ براي ايجاد تنوع و هيجان بيشتر در روابط جنسي‌تان استفاده كنيد. از طرف ديگر ماساژ جنسي با كاهش استرس و امكان تحريك بيشتر، به درمان اختلالات جنسي نيز كمك مي‌كند. با انجام ماساژ، مي‌توانيد كيفيت رابطه جنسي خود را ارتقا دهيد. براي اطلاع از ارتباط جنسي موثر مي‌توانيد مشاوره جنسي دريافت كنيد.

نقش ماساژ جنسي در بهبود روابط جنسينقش ماساژ جنسي در بهبود روابط جنسي
از ماساژ جنسي مي‌توانيد براي شناخت بيشتر بدن همسرتان و نحوه صحيح تحريك و برانگيختگي او استفاده كنيد.  از ماساژ به عنوان مقدمه‌اي براي عشق بازي بهره ببريد كه در نهايت به رابطه جنسي عميق‌تر با همسرتان كمك مي‌كند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه عشق بازي كليك كنيد.
يكي از عوارض استرس، كاهش ميل جنسي يا اختلال در عملكرد جنسي است. ماساژ جنسي باعث افرايش ترشح هورمون سروتونين (هورمون موثر در كاهش استرس) مي‌شود. ماساژ جنسي به عنوان درمان اختلالات جنسي و درمان زود انزالي در مردان تاثيرگذار است. با ماساژ فضاي زناشويي خود را گرم كرده و با اين كار صميميت و ارتباط عاطفي بهتري مي‌سازيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه درمان زود انزالي كليك كنيد. 
ما در ادامه چند مورد از مهم‌ترين فوايد ماساژ جنسي را بررسي كرده‌ايم:
1. ايجاد صميميت جسماني و جنسي يك زندگي موفق زماني شكل مي‌گيرد كه افراد در كنار عنصر شهوت و تعهد بتوانند از صميميت كافي با يكديگر نيز برخوردار باشند. روانشناسان انواع مختلفي از صميميت را شناسايي كرده‌اند كه از جمله آن‌ها مي‌توان به صميميت شناختي، معنوي، جسماني و جنسي اشاره كرد.  فاكتور مهم در صميميت اين است كه زوجين بتوانند زماني را در كنار هم به فعاليت مشتركي بپردازند و هر دو از گذراندن زمان در كنار هم لذت ببرند. ماساژ جنسي با ايجاد فرصتي براي پيوند جسماني عميق‌تر بين زن و مرد، صميميت فيزيكي آن‌ها را افزايش داده و با فراهم كردن شناخت در مورد بدن همسر و واكنش‌هاي او، صميميت جنسي را نيز بالا مي‌برد.
2. بهبود مشكلات مرتبط با ميل جنسي در زنان زنان براي رسيدن به مرحله برانگيختگي جنسي به زمان بيشتري نياز داشته و نمي‌توانند سريعاً به دخول بپردازند. ناديده گيري اين امر مي‌تواند به مرور ميل جنسي زن را كاهش داده و باعث شود كه او براي داشتن رابطه به همسر خود علاقه چنداني نداشته باشد. از همين رو متخصصان سكس تراپي معتقدند كه بايد نقش معاشقه و پيش نوازي را بسيار جدي بگيريد.
هرچقدر كيفيت اين معاشقه بيشتر باشد، زنان برانگيختگي بيشتري را تجربه مي‌كنند. همين امر باعث مي‌شود كه پاسخ‌هاي جنسي بيشتري به همسر خود نشان داده و درنتيجه ميزان لذت جنسي شريك خود را نيز افزايش دهند. ماساژ جنسي مي‌تواند مقدمه بسيار عالي براي شروع معاشقه‌هاي ميان شما و همسرتان باشد. اين مسئله اغلب بي‌ميلي جنسي را كاهش داده، منجر به تجربه تحريكات بيشتر مي‌شود و امكان رسيدن به ارگاسم را تسهيل مي‌نمايد. براي پي بردن به ديگر فوائد ماساژ كليك كنيد.
3. كاهش استرس‌هاي مرتبط با عملكرد جنسي بسياري از افراد به دلايل مختلفي نظير كمبود اعتماد به نفس يا داشتن تصوير بدني نامناسب از خود هنگام رابطه جنسي دچار اضطراب شديد مي‌شوند. اين امر در مردان به مشكلاتي نظير اختلال نعوظ يا زود انزالي مي‌انجامد و در زنان نيز باعث عدم تجربه ارگاسم مي‌شود. ماساژ جنسي در فضايي آرامش بخش، زمينه‌اي را فراهم مي‌كند تا قبل از درگيري در رابطه جنسي، زن و مرد اضطراب‌هاي خود را كاهش داده و از اين طريق عملكرد جنسي خود را بالا ببرند. در واقع اين كار به طور غير مستقيم مي‌تواند در بهبود اختلالات جنسي نيز تأثيرگذار باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه درمان اختلالات جنسي كليك كنيد. 

چه اصولي را هنگام ماساژ جنسي بايد رعايت كرد؟در ابتدا بايد ذهنتان آزاد باشد، پس تمام دغدغه‌ها و مشكلاتي كه داريد را رها كرده و از لحظه حال لذت ببريد. به اندازه كافي زمان صرف كنيد و با عجله كار نكنيد، پذيراي تمامي حس‌هاي بدني خود و همسرتان باشيد و به آن توجه كنيد. محيط انتخابي بايد آرام باشد به گونه اي كه همسرتان بتواند كاملا ريلكس شود. قبل از ماساژ دست‌هاي خود را  بشوييد. انگشتر و ساعت مچي خود را در بياوريد تا آسيبي به شريك جنسي‌تان وارد نشود. روغني مورد استفاده در ماساژ نبايد خيلي گرم يا سرد نباشد. براي رومانتيك‌تر شدن محيط، مي‌توانيد از روشنايي شمع و يك موسيقي آرامبخش لذت ببريد.

همان‌طور كه مي‌دانيد گوگل پلي استور(Google Play Store) بزرگ‌ترين فروشگاه محصولات ديجيتال آنلاين است كه بزرگ‌ترين بخش آن را مي‌توان فروش اپليكيشن ها يا همان برنامه‌هاي كاربردي موبايل دانست. بسته به سليقه، نظر و هزينه‌اي كه توسعه‌دهندگان برنامه‌هاي كاربردي و بازي‌هاي موبايل داشته اند، مبلغي به‌عنوان هزينه خريد و يا لايسنس برنامه در نظر گرفته مي‌شود كه به چند طريق مختلف از طريق فروشگاه گوگل پلي قابل پرداخت است. حساب گوگل پلي شما قابل شارژ شدن است و مي‌توان با استفاده از گيفت كارت‌ها به آن‌ها اعتبار داد و يا از طريق كارت‌هاي پرداخت آنلاين، حساب Google Play را شارژ نمود.
اين‌كه حساب گوگل پلي شما داراي اعتبار كافي باشد بسيار مهم است چراكه با استفاده از آن مي‌توانيد به‌راحتي برنامه‌ها را بخريد و يا خريدهاي درون برنامه‌اي را به‌راحتي هر چه تمام‌تر از طريق محيط امن Play Store انجام دهيد.

گيفت كارت گوگل پلي
همان‌طور كه مي‌دانيد، براي افزودن اعتبار به‌حساب گوگلي پلي خود بايستي از كارت‌بانكي بين‌المللي مانند ويزا كارت و يا مستر كارت برخوردار باشيد تا بتوانيد از پس تحريم‌ها و محدوديت‌هايي كه حداقل در كشور ما وجود دارد بگذريد و آنچه را كه واقعاً به آن نياز داريد خريداري و استفاده نماييد. اما احتمالاً داراي چنين كارت‌هاي اعتباري دلاري نباشيد كه حساب گوگل پلي خود را شارژ كنيد و يا اين‌كه با استفاده از آن گيفت كارت بخريد و اين كار را انجام دهيد. به همين دليل گيفت گيفت انتخاب مناسبي براي شارژ حساب گوگل پلي شما و يا خريد گيفت كارت گوگل پلي به‌صورت آني مي‌باشد كه به‌راحتي به شما اجازه مي‌دهد با استفاده از همين كارت‌هاي بانكي با اعتبار ريالي خود، صاحب يكي از گيفت كارت‌هاي وب‌سايت‌هاي خارجي شويد.
بااين‌حال، ممكن است خيلي‌ها قصد خريدهاي بيشتري داشته باشند و با توجه به قيمت دلار در ايران، ازنظر اقتصادي آن‌چنان به‌صرفه نباشد. به همين دليل به دنبال روش‌هايي براي به دست آوردن گيفت كارت رايگان هستند. خوشبختانه بايستي بگوييم كه چنين روش‌هايي وجود دارند كه به‌وسيله آن‌ها مي‌توانيد گيفت كارت رايگان و يا اعتبار رايگان گوگل پلي را به دست آوريد. با يكديگر چندي از اين روش‌ها را امتحان مرور مي‌كنيم.
دريافت اعتبار رايگان گوگل پلي با استفاده از Google Opinion RewardsGoogle Opinion Rewards يك برنامه كاربردي است كه توسط گوگل توسعه داده‌شده است. استفاده از اين اپليكيشن مي‌تواند جايگزين مناسبي براي خرج كردن پول جهت شارژ حساب كاربري گوگل پلي شما باشد. Google Opinion Rewards شامل يك سري آزمايش‌ها است كه يك‌بار در هر هفته مي‌توانيد در آن شركت كنيد و به آن‌ها پاسخ دهيد تا به‌وسيله آن‌ها ۱ دلار به‌حساب كاربري خود در پلي استور بي افزاييد. پاسخ اين آزمايش‌ها بسيار آسان و مرتبط است. Google Opinion Rewards هرگاه كه يك آزمون جديد براي انجام آماده باشد به شما اطلاع خواهد داد و به‌محض اين‌كه آن را با موفقيت به اتمام برسانيد اعتباري كه براي آن در نظر گرفته‌شده است به‌حساب كاربري شما در گوگل پلي واريز خواهد شد. اين اعتبار با پولي كه در گوگل پلي در جريان است هم ارزش است. دريافت اين برنامه رايگان است و بر روي هر گوشي و تبلت اندرويدي اجرا مي‌شود.
دريافت گيفت كارت رايگان با استفاده از FreeMyAppsبرنامه ديگري كه در اين زمينه مورداستفاده قرار مي‌گيرد و البته حاوي اين خدمات است FreeMyApps نام دارد كه به شما گيفت كارت‌هاي Google Play ، Amazon ، Xbox ، Spotify ، Starbucks ، Skype و… را جايزه مي‌دهد. جالب است بدانيد كه اين برنامه تنها به‌وسيله اين‌كه برنامه‌هاي ديگر را نصب و استفاده كنيد به شما اعتبار مي‌دهد و درنهايت مي‌توانيد اعتبار خود را در اين نرم‌افزار به گيفت كارت دلخواهتان تبديل كنيد.
دريافت گيفت كارت رايگان با استفاده از JunoWalletبرنامه JunoWallet يكي ديگر از برنامه‌هاي كاربردي و جايگزين است كه به شما جوايز و گيفت كارت‌هاي رايگان هديه مي‌دهد. با استفاده از JunoWallet مي‌توانيد از طريق انجام بازي‌ها، نگاه كردن ويدئوها، انجام آزمايش‌ها، تلفن كردن و دعوت از دوستانتان، اعتبار دريافت كنيد. JunoWallet همچنين به شما گيفت كارت‌هاي آمازون، آيتونز، Xbox، Ebay و خيلي از فروشگاه‌هاي ديگر را ارائه مي‌كند.
دريافت گيفت كارت رايگان با استفاده از Gift BoxGift Box براي شما اعتبار رايگان گوگل پلي، آمازون، ايكس باكس، پلي‌استيشن، پي پال و خيلي از برندهاي معروف ديگر را به ارمغان خواهد آورد. با استفاده از اين اپليكيشن انتخاب‌هاي متنوعي خواهيد داشت كه قبل از دريافت جوايز بايستي آن‌ها را به اتما برسانيد. با اجراي اپليكيشن هاي متفاوت، ديدن ويدئوها، دعوت از دوستان براي امتحان Gift Box و لاگين شدنشان به‌صورت روزانه امتياز خواهيد گرفت.

كت و شلوار هاي مجلسي 2021  زنانه يكي از جديدترين كت و شلوار هاي مد روز است كه شامل كت و شلوار هاي مجلسي دخترانه و زنانه مي‌باشد. كت و شلوارمجلسي زنانه، مانند كت و شلوار هاي مردانه يك زيبايي و استايل خاص به افراد مي‌بخشد. كت و شلوار زنانه بلند، معمولا در مجالس و مراسم‌هاي مهم و نامزدي ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در كشور هاي ديگر نيز، كت براي زنان، يكي از آيتم‌هاي مهم لباس‌هاي رسمي محسوب مي‌شود؛ به همين دليل، معمولا در يونيفرم اداره‌ها، كت را با يك شلوار يا دامن ست مي‌كنند. اين تركيب جذاب، موجب تداعي يك نظم بسيار شيك و خاص  مي‌شود.
كت و شلوار زنانه چيست؟ انواع كت و شلوار را بشناسيد؟ چگونه بايد كت و شلوار را ست كنيد؟ در ادامه مطلب، به بررسي پاسخ اين سوالات ميپردازيم و جديدترين مدل‌هاي كت و شلوار را مشاهده ميكنيم.
 
كت و شلوار زنانه مجلسي چيست؟كت و شلوار زنانه چيست؟
كت و شلوار زنانه مجلسي، بسيار مورد توجه خانم هاي شيك پوش است. كت و شلوار، دركل يك پوشش رسمي محسوب مي‌شود. اين سبك لباس‌ها، به صورت مجلسي و اسپرت عرضه مي‌شود. تنوع مدلهاي كت و شلوار مجلسي زنانه بسيار زياد است. مدل هاي طرح دار، ساده و رنگارنگ از رايج‌ترين انواع مدل كت و شلوار زنانه 2021 است. در انتخاب مدل‌هاي كت و شلوار مجلسي زنانه، علاوه بر جنس پارچه و دوخت آن، بايد به استايل و فرم بدن‌تان توجه كنيد. جنس پارچه براي مدل كت بلند وشلوار زنانه مجلسي، اهميت زيادي دارد. جالب است بدانيد كه انواع مختلف كت و شلوار دخترانه مجلسي، با پارچه‌هاي مختلفي مثل مخمل، پشم، نخ، ابريشمي، پلي استر و كرپ دوخته مي‌شود.
 
حتما بخوانيد:  مدل لباس مجلسي با پارچه پولكي كوتاه و بلند جديد 2020 [رنگ هاي متنوع]
 
انواع كت و شلوار زنانه را بشناسيدانواع كت و شلوار زنانه را بشناسيد
اگر بخواهيد انواع مختلف كت شلوار زنانه مجلسي 1400 را بشناسيد، بهتر است بدانيد كه اين مدل لباس به صورت مدل كت شلوار زنانه مجلسي، كت و شلوار مجلسي دخترانه و اسپورت در بازار عرضه مي‌شود. همچنين از نگاهي ديگر، كت و شلوار ساده و طرح دار نيز، دو مدل پرطرفدار كت و شلوار است. در هنگام انتخاب مدل كت و شلوارهاي دخترانه و زنانه، بايد به برش، رنگ و طرح كت شلوار ذقت كنيد. سعي كنيد مدلي را انتخاب كنيد كه از هر لحاظ براي شما برازنده باشد كه با پوشيدن آن در هر مجلسي شيك تر از هميشه به نظر برسيد. پوشيدن كت و شلوار هاي رسمي، مخصوص خانم هايي است كه مي‌خواهند در مجالس پوشيده باشند. اين سبك لباس‌ها معمولا يك استايل  باكلاس و جذاب ايجاد مي‌كند. عروس خانم‌هاي محجبه براي مراسم عقد مي‌توانند از كت و شلوار سفيد استفاده كنند.
 
حتما بخوانيد:  مدل لباس مجلسي كوتاه ساده وشيك جديد 2020
 
چطور كت و شلوار زنانه را ست كنيم؟چطور كت و شلوار زنانه را ست كنيم؟
ست كردن كت و شلوار مجلسي زنانه، زيبايي و جذابيت استايل شخصي شما را چند برابر مي‌كند. در اين خصوص بايد دقت كافي داشته باشيد، زيرا با يك انتخاب اشتباه، شما به سادگي جذابيت‌تان را از دست مي‌دهيد. معمولا براي ست كردن لباس براي دختران جوان، بايد دور رنگ‌هايي مثل سبز و خردلي را خط بكشيد. بهترين رنگ‌هايي كه مي‌توانيد در كت و شلوارتان انتخاب كنيد، رنگ‌هاي سفيد، مشكي، آبي كم رنگ و صورتي است. در پارچه هاي مدل طرح‌دار نيز، بهترين مدل پارچه تك رنگ خال خالي و پارچه هاي راه راه بسيار باريك است. جالب است بدانيد كه تركيب سفيد و سرمه اي سبكي كلاسيك و زيبا ايجاد مي‌كند. خلاقيت و هنر شما در انتخاب تاپ زير كت نيز، بخش جذاب ماجرا است.
 
حتما بخوانيد:  لباس عروس قرمز [لباس عروس رنگ قرمز شيك و جديد]
 
كت و شلوار زنانه مجلسي از كجا بخرم؟كت و شلوار زنانه مجلسي از كجا بخرم؟
مراكز خريد لباس زنانه، بهترين مكان براي پيدا كردن كت و شلوار نامزدي زنانه و مجلسي است. يكي از اين مراكز خريد كه قيمت‌هاي بسيار مناسبي را مي‌توانيد در آن پيدا كنيد، بازار امامزاده حسن است. مركز خريد مجلسي ديگر در  خيابان جمهوري به اسم پاساژ شانزليزه شناخته مي‌شود. پاساژ حافظ و كوچه برلن نيز، تنوع بسيار زيادي براي خريد انواع مختلف لباس مجلسي دارند.اگر قصد خريد كت و شلوار برند و اورجينال داريد يا به پوشاك ترك علاقه‌مند هستيد، حتما به پاساژهاي شمال شهر، ونك و تجريش سر بزنيد.
بهترين  مدل كت و شلوار زنانه
شيك ترين و جذاب ترين مدل كت شلوار زنانه مجلسي مشكي ست شده با تاپ سفيد رنگ
 
 مدل كت و شلوار زنانه 2020
باكلاس ترين و شيك ترين مدل كت شلوار زنانه مجلسي طوسي رنگ با تيشرت مشكي ساده و شيك 2021

نكاتي درمورد آبچكان در آشپزخانه ها:
آبچكان وسيله اي است كه در آشپزخانه براي خشك كردن ظروف شسته شده به كار مي رود. ظروف پس از شست و شو پيش از اينكه در درون كابينت جاي گيرند بايد در محلي قرار داده شوند تا كاملا خشك گردند. آبچكان جايگاهي در اطراف ظرفشويي است كه اين امكان را فراهم مي كند. انتخاب نوع آبچكان با توجه به موقعيت آشپزخانه و كابينت ها صورت مي گيرد. به عنوان مثال اگر موقعيت ظرفشويي منزل شما به گونه اي است كه سينك ظرفشويي در زير پنجره‌‌ي آشپزخانه قرار گرفته ، بهتر است كه از انواع روميزي استفاده شود.
اما اگر پشت سينك ظرفشويي ديوار قرار گرفته باشد از نمونه هاي ديواري استفاده مي گردد. در هنگام خريد اين وسيله معيارهاي متعددي را بايد در نظر گرفت. يكي از اين معيارها توجه به جنس آبچكان مي باشد. خريد آبچكان ارزان از آنجايي كه اين وسيله دائما در معرض رطوبت و آب قرار دارد بنابراين هر چقدر در انتخاب جنس آن دقت بيشتري انجام شود، دوام و طول عمر اين وسيله بيشتر خواهد بود. آبچكان ها معمولا داراي دو نوع آب كاري و استيل مي باشند. در انواع استيل، اين وسايل ضد زنگ مي باشند و مقاومت بيشتري در برابر رطوبت محيط دارد. بنابراين هزينه‌‌ي تهييه‌‌ي آن نيز بيشتر از نوع آب كاري است.  آبچكان هاي آب كاري معمولا از آبكاري نيكل كروم ايجاد مي شوند و با توجه به قيمت تمام شده شان كيفيت قابل قبولي را ارائه مي دهند. در زير به برخي از جنبه هاي مختلف اين وسيله‌‌ي آشپزخانه پرداخته شده است:
نكاتي در مورد تهييه‌‌ي آبچكان:تعيين ابعاد: پيش از تهييه‌‌ي اين وسيله بايد ابعاد آن را درون كابينت تعيين كرد تا بتوان نمونه‌‌ي مناسبي را تهييه نمود. آبچكان ها معمولا داراي دو پايه‌‌ي پلاستيكي هستند كه توسط يك پيچ با اندازه‌‌ي 1.5 سانتي متر به ديوار متصل مي شوند و در نهايت دو سر مفتول آبچكان در درون حفره‌‌ي داخلي پايه ها قرار مي گيرد. برخي ديگر از انواع آبچكان ها هم آهنربايي مي باشند و براي نصب نياز به ابزارهاي خاصي ندارند.
لوازم جانبي همراه با آبچكان: به جز خود اين وسيله گاهي لوازم ديگري مانند سيني كف نيز در اين مجموعه‌‌ ديده مي شود. استفاده از اين سيني باعث مي شود كه در هنگام خشك شدن ظروف در آن ، آب موجود بر روي ظرف ها در داخل سينك ريخته نشود.
آبچكان هاي دو طبقه:در آبچكان ها قسمت هاي مختلفي براي ظروف متفاوت شامل كاسه ها، پيش دستي، بشقاب و … جدا شده است. اگر فكر مي كنيد كه اين تقسيم بندي براي شما كافي نيست، با توجه به ابعاد و وضعيت كابينت آشپزخانه‌‌ي خود مي توانيد از نمونه هاي دو طبقه استفاده كنيد كه فضاي بيشتري را براي جاي دادن ظروف شما شامل مي شوند و مي توانند در مدت زمان طولاني تري درون اين وسيله قرار بگيرند.
آبچكان آويزي:در برخي از شرايط نيز در صورت كمبود جا از نمونه هاي آويزي استفاده مي كنند كه با قرار گرفتن در محلي مناسب مي تواند در فضايي جدا از كابينت ها قرار بگيرد و ظروف را در خود جاي دهد.
انواع آبچكان ظرفشوييآبچكان ظرفشويي مدل هاي مختلفي دارد كه با هر نوع سليقه و هر فضايي مي توانيد آبچكان ظرفشويي مناسب خودتان را پيدا كنيد اما پيش از اين بايد با انواع آبچكان ها آشنا باشيد كه بالا دو نوع اصلي آبچكان هاي معمول يعني دو طبقه اي و آويزي را گفتيم كه انواع آبچكان ها در اين دو دسته قرار مي گيرند و شامل موارد زير هستند :
1) آبچكان داخل كابينت : اين آبچكان جزو معروف ترين و پرطرفدار ترين نوع آبچكان هست كه داخل كابينت بالاي سينك قرار ميگيرد كه بسته به نياز و فضايي كه در دسترس داريد مي تواند تعداد طبقات متفاوتي داشته باشد و به دلخواه شما مي تواند مانند كابينت درب داشته باشد يا نداشته باشد .
2) آبچكان بين كابينت : يكي از مدل ها آبچكان هست كه بين كابينت ديواري تا زمين نصب مي شود و اندازه ي آن نيز قابل تغيير هست و جزو آبچكان ظرفشويي آويز به حساب مي آيد.

سوال بيشتر افراد اين كه ريسه ال اي دي از كجا بخرم ؟ كه به صورت هاي مفتولي ، شلنگي سوزني باشد. و نوع هفت رنگ يا ستاره اي طراحي شده باشد. كه مناسب براي اتاق و جاهاي مختلف منزل جهت چراغاني كردن براي انواع جشن و ديگر كار ها استفاده مي شود. در اينجا سايت كافه راهنما ليست قيمت روز كه با كليك بر روي تصوير هر يك به سايت فروشنده مراجعه نموده و با بررسي مشخصات كلي مي توانيد خريد خود را انجام دهيد. و در ادامه نكات مهم هنگام خريد براي شما توضيح داده شده است.

شكل ظاهري

اولين نكته اي كه بايد در نظر بگيريد انتخاب نوع شكل ظاهري ريسه است ، كه بايد بررسي كنيد. كه براي چه چيزي و منظوري مي خواهيد. و مناسب چه كاري باشد به طور مثال مناسب براي جشن تولد يا روز هاي خاص روز كريسمس يا عروسي هاي ارايه مي شوند. يا استفاده در انواع مغازه ها جهت تزيين بهتر براي جلب توجه مشتري كاربرد دارند. و بعضي مدل ها هم در بيرون به صورت ضد آب هستنند كه در كوچه و جاهاي مختلف نصب مي شوند كه بستگي خود شما دارد كه كدامين مدل را انتخاب و خريد نماييد.

ميزان روشنايي

نكته دوم بررسي ميزان روشنايي است كه بر حسب لومن مي باشد كه براي داخل منزل و جاهاي مختلف كه بيشتر روشنايي ها 20 ، 50 ، 100 ، 120 ، 400 ، 1200 و ديگر همگي بر حسب لومن نوشته مي شوند كه ميزان روشنايي را براي خريدار نمايش مي دهند. كه بايد هنگام خريد ريسه بايد به اين نكته توجه زيادي داشته باشيد كه بستگي ه خود شما دارد كه براي چه چيزي مي خواهيد.

بررسي ولتاژ

ولتاژ هم يكي نكاتي است كه بايد بررسي شود. كه در ريسه ها اكثرا از 220 ، 4.5 ، 5 ، 12 ، 4.5-5 استفاده مي كنند كه جهت فهميدن ولتاژ براساس توضيحات كامل و علمي در زير توضيح داده شده است.

خريد ريسه ال اي دي

ولتاژ ، اختلاف پتانسيل الكتريكي ، فشار الكتريكي يا ولتاژ الكتريكي اختلاف پتانسيل الكتريكي بين دو نقطه است كه (در يك ميدان الكتريكي ساكن) به عنوان كار مورد نياز در واحد بار براي جابجايي يك بار آزمايش بين دو نقطه تعريف مي شود. در سيستم بين المللي واحد ، واحد مشتق شده ولتاژ (اختلاف پتانسيل) ولت ناميده مي شود. [1]: 166 در واحدهاي SI ، كار به ازاي هر واحد به صورت ژول در هر كولن بيان مي شود كه در آن 1 ولت = 1 ژول (كار) در هر 1 كولن (شارژ) است. تعريف قديمي SI براي ولتاژ مصرفي برق و جريان ؛ از سال 1990 ، از اثر كوانتومي هال و جوزفسون استفاده شد و اخيراً (2019) ثابت هاي اساسي فيزيكي براي تعريف تمام واحدهاي SI و واحدهاي مشتق شده معرفي شده اند. [1]: 177f ، 197f ولتاژ يا اختلاف پتانسيل الكتريكي به طور نمادين با ∆V ، V ساده شده ، [2] يا U [3] نشان داده مي شود ، به عنوان مثال در چارچوب قوانين مدار اهم يا ******chhoff.

اختلاف پتانسيل الكتريكي بين نقاط مي تواند ناشي از بار الكتريكي ، جريان الكتريكي از طريق يك ميدان مغناطيسي ، ميدان هاي مغناطيسي متغير با زمان يا برخي از تركيبات اين سه مورد باشد. [4] [5] براي اندازه گيري ولتاژ (يا اختلاف پتانسيل) بين دو نقطه در سيستم مي توان از ولت متر استفاده كرد. اغلب از يك پتانسيل مرجع مشترك مانند زمين سيستم به عنوان يكي از نقاط استفاده مي شود. يك ولتاژ ممكن است منبع انرژي (نيروي الكتريكي) يا انرژي از دست رفته ، استفاده شده يا ذخيره شده (افت احتمالي) باشد.(منبع)

تعداد LED

در اينجا نكته بعدي كه بايد در نظر بگيريد تعداد ال اي دي هاي استفاده شده در ريسه است كه باز هم بستگي به خود شما دارد در چه چيزي بايد استفاده مي كنيد آيا براي جاهاي بزرگي مي خواهيد استفاده كنيد. يا براي كارهاي كوچك نياز داريد كه به تعداد لامپ هاي LED بستگي دارد. بيشتر لامپ ها ريسه ها 20 ، 25 ، 40 ، 50 ، 60 ، 100 ، 150 ، 240 ، 300 ، 320 عدد مي باشند كه شايد از اينها كمتر يا بيشتر هم باشند كه بايد اول در جايي كه استفاده خواهيد كرد را بايد مورد بررسي قرار گيرد بعد به تعداد هم توجه شود.

ابعاد

بايد مقدار ابعاد هم بررسي نماييد كه چه اندازه اي مورد نياز شما است تا آن مقدار سانتي ‌متر كه بيشتر ريسه ها با ابعاد هاي مختلف در بازار عرضه مي شوند كه اكثرا با اندازه هاي 8x8x8 ،1000،  500 ، 250×0.6×0.6 ، 2500 ، 10000 ، ،500x1x0.5  ، 850 ، 500x1x0.5 ، 500x1x0.3  ، 8*6*10 ، 500×0.6×0.6 ، 1*1*500 ، 5000 480×2.5×3 ، 500×14.5×6 ، 400×3.5×4 ، 200x1x0.5 ، 10*10*5 و ديگر بر حسب سانتي‌ متر ابعاد دارند. و بيشتر از جنس سيم و لوله شلنگي با طرح و رنگ بندي هاي مختلف به فروش مي رسند.

طول عمر لامپ هاي LED

اگر شما هم از آن دسته از افرادي هستيد كه طول عمر لامپ هاي ريسه ال اي دي براي شما مهم است. بايد آن را بدانيد كه اين نوع لامپ ها بر اساس ساعت گذاري شده عمر دارند كه بيشتر لام هاي LED با ساعت هاي 15000 ، 1000 ، 30000 ، 25000 ، 50000 و براي بعضي ديگر از لامپ ها زمان مشخص شده اي نگذاشته اند و اكثرا با اين ساعت هاي نوشته شده براي مصرف زمان بندي شده اند كه بعد اين مدت زمان ها ديگر قابل مصرف نمي باشند پس به اين موضوع اهميت بيشتري بدهيد.

زاويه نوردهي

زاويه نوردهي لامپ ها كه در آن نور توزيع يا ساطع مي شود. لامپهايي مانند هالوژن (و بعضي LED ها) از زاويه هاي مختلفي از 4 درجه تا 60 درجه با برخي از لامپ هاي هالوژن بزرگتر تا 120 درجه ارائه مي شوند. ولي در ريسه ها اكثرا با زاويه 360 يا 180 درجه نوردهي را پخش مي كنند. و اين هم بايد در نظر بگيريد كه براي چه كاري مي خواهيد كه متناسب با كار شما باشد.

ضد آب

اگر از ريسه در جاهاي مرطوب يا نكات باراني استفاده مي كنيد كه حتما آن را به ياد داشته باشيد كه بايد محصول انتخابي شما داراي استاندارد ضد آب بودن را داشته باشد تا بعدها دچار مشكل نشويد.

بررسي ميزان مصرف و رده انرژي

رده انرژي هم يكي از نكات مهم براي مصرف انررژي برق است كه بايد در نظر گرفته شود. كه بيشتر ريسه ها با رده انرژي A ،  +A ، +A+ هستنند كه هر چقدر مثبت بيشتر باشد انرژي كمتري استفاده مي شود اگر شما از ريسه بيشتر استفاده خواهيد كر پس به دنبال A++ يا بيشتر باشد تا در زمان مصرف بق صرفه جويي شود و از هزينه هاي اضافي جلوگيري شود.

بررسي نوع اتصال

اتصال اكثر ريسه از طريق دوشاخ است و با پيشرفت علم از طريق سوكت هاي يو اس بي هم به كامپيوتر يا وسايل هوشمند طراحي شده اند كه به راحتي بتوانند اتصال لازم براي روشنايي ايجاد كنند. كه اين هم در هنگام انتخاب بررسي نماييد كه كدامين مدل را مي خواهيد انتخاب كنيد.

قيمت

اگر شما به دنبال يك ريسه با قيمت مناسب هستيد و مي خواهيد كيفيت مناسبي داشته باشد. با بررسي ليست قيمت روز در اول اين مقاله به اين نتيجه خواهيد رسيد و براي انتخاب بهترين نوع ريسه حتما نكات مهم را بخوانيد تا بتوانيد بهترين مدل را با بهترين قيمت در بازار خريداري كنيد.

هر فردي يك سوم از عمر خود را در اتاق خواب سپري مي كند به همين دليل است زيبايي و راحتي اين بخش از منزل داراي اهميت زيادي مي باشد. مدل فرش اتاق خواب جزء لوازم ضروري در اتاق خواب محسوب مي شود كه در ايجاد آرامش در اين بخش از منزل تاثير زيادي دارد بنابراين بهتر است شما در هنگام انتخاب فرش حساسيت و دقت لازم را به خرج دهيد. 

مدل فرش اتاق خواب كودك با طرح و رنگ هاي متنوع

فرش هاي اتاق خواب در انواع طرح هاي مدرن و كلاسيك موجود هستند و شما مي توانيد با توجه به سبك طراحي دكوراسيون اتاق خواب خود از بين آن ها فرش زيبا و مناسبي را انتخاب نماييد. در ادامه تصاويري از انواع مدل فرش اتاق خواب را گردآوري كرده ايم كه اميدواريم از مشاهده آن ها نهايت لذت را ببريد.

مدل فرش اتاق خواب

كهن استيل

طرح هاي فرش اتاق خواب مدرن

فرش هاي مدرن در انواع طرح هاي فرش فانتزي، فرش با اشكال هندسي، فرش ساده و … موجود هستند و اگر شما تمايل داريد فضاي اتاق خواب تان حس آرامش بيشتري داشته باشد بهتر است از فرش هاي ساده استفاده كنيد.
توجه داشته باشيد كه اغلب در اتاق خواب تردد زيادي صورت نمي گيرد از اين رو فرش هاي اين بخش از منزل نسبت به فرش پذيرايي و فرش آشپزخانه و … عمر طولاني تري دارند.
فرش اتاق خواب اگر داراي مدل و رنگي مناسب باشد باعث تكميل زيبايي دكوراسيون داخلي اتاق خواب مي شود بنابراين بهتر است شما طرح و رنگ فرش را با توجه به طرح و رنگ ساير وسايل موجود در اتاق خواب انتخاب نماييد.
فرشي كه براي اتاق خواب انتخاب مي كنيد بهتر است داراي پرزهاي نرم و مناسبي باشد تا حس گرما و صميمت بيشتري را به فضا القاء كند.

مدل فرش زيبا و شيك مدل فرش اتاق خوابمدل فرش جديد و زيبا مدل فرش ساده فرش با اشكال هندسي

 

ايد براي شما نيز اين سوال پيش آمده باشد كه چگونه يك فايل با فرمت ورد (word) را در محيط ويندوز به فايلي با فرمت پي دي اف ( PDF) تبديل كنيم؛ بنابراين اين گزارش به شما آموزش مي‌دهد كه چگونه اين كار را انجام دهيد.
به گزارش ايسنا، همانطور كه از فرمت‌هاي مختلف فايل‌هاي مربوطه آگاهي و اطلاع داريد، فايل‌هايي كه با فرمت PDF ساخته و ذخيره سازي شده‌اند، به قابليت ويرايش، حذف و دسترسي به محتواي آنها مجهز نيستند كه اين امر براي بسياري از كاربراني كه با محتواي آن كار داشته و مي‌خواهند به ويرايش آن بپردازند، بسيار سخت، دشوار و آزاردهنده خواهد بود و ادامه كار را براي آنها ناممكن مي‌كند.
بنابراين لازم است كه در بسياري از مواقع، اين فايل‌ها را با استفاده از ترفند، وب سايت و نرم افزارهاي مختلفي تبديل كرده و به كارهاي موردنظر خود بپردازند.
بر اساس وب سايت كامپيوتر ورد، يكي از ساده‌ترين راه‌هاي تبديل فايل‌هاي پي دي اف به ورد، مراجعه به هزاران وب سايتي است كه با يك جست جوي ساده در گوگل بالا آمده و نمايش داده مي‌شوند.
لازم به ذكر است كه اين وب سايت‌ها به صورت كاملاً رايگان و آنلاين اين كار را براي كاربران انجام مي‌دهند و كافي است فايل پي دي اف موردنظر خود را در آنها آپلود كنيد تا يك نسخه با فرمت مايكروسافت ورد را از آن تحويل بگيريد.
يكي ديگر از اين راه‌ها، سرويس تبديل كننده pdf2doc است كه از زبان فارسي نيز پشتيباني كرده و به كاربران خدمات مربوطه را ارائه مي‌دهد.
سومين راهي كه براي تبديل فرمت پي دي اف به ورد وجود دارد، از طريق خود مرورگر گوگل كروم و مايكروسافت اج است. براي بهره مندي از اين روش، كافيست روي فايل پي دي اف مربوطه راست كليك كرده و در قسمت Open with ، يكي از برنامه‌هاي نام برده شده در فهرست قابل مشاهده را انتخاب كنيد. با باز شدن فايل پي دي اف در مرورگر شما، اين امكان را خواهيد داشت تا متن موجود در آن را در ورد كپي و سپس الحاق كنيد.
از ديگر راه‌هايي كه كمتر مورد استقبال كاربران واقع شده است، مي‌توان به برنامه و نرم افزارهاي مختلفي همچون PdfGrabber اشاره كرد كه مختص كاربران سيستم عامل ويندوز بوده و به كاربران اجازه مي‌دهد تبديل فرمت‌هاي مختلف فايل‌هاي موردنظر خود را از اين طريق انجام دهند. البته كاربران سيستم عامل مك نيز قادر خواهند بود از طريق برنامه PDF Converter Pro فرمت‌هاي مختلف را به يكديگر تبديل كنند.

ممكنه به هر دليلي از تغيير شخصيت به يك فرد درس‌خون گرفته تا سوتي دادن در مقابل دوست دخترتون مايل به ديليت اكانت تلگرام باشيد. همه شبكه‌هاي اجتماعي از توييتر و فيسبوك گرفته تا اينستاگرام قابليتي به اسم delete account دارن كه اب استفاده ازش مي‌تونيد حساب كاربري رو حذف كنيد تا براي عموم در دسترس نباشه. تلگرام هم از اين قائده مستثني نيست. بعد از به وجود آمدن قانون GDPR توسط اتحاديه اروپا شدت اين موضوع به منظور حفظ حريم خصوصي و اطلاعات كاربران در رسانه‌هاي اجتماعي ديگه بيشتر و بيشتر شد.

تو اين آموزش به شما ياد ميدم كه چطور با نحوه حذف كردن اكانت تلگرام و ساير برنامه‌هاي شخص ثالث مثل موبوگرام، تلگرام طلايي، هاتگرام و… كه امكان استفاده از تلگرام رو به شما ميدن آشنا بشيد. حتي ابزاري هم براتون تهيه كردم كه بتونيد بدون نياز به فيلترشكن يا پروكسي اين كارو انجام بدين.

قبل از حذف اكانت تلگرام به اين نكات دقت كنيد

قبل از اينكه بخواهيد حساب كاربري تلگرام را حذف كنيد بايد چند سوال پرتكرا را بررسي كرد. اين سوالات در بخش نظرات بيشتر پرسيده شده بودند.

آيا با حذف اكانت تلگرام پيام‌ها حذف خواهند شد؟

پاسخ به اين سوال مثبت است. همه چيز از چت‌هاي خصوصي، گروهي و كانال‌ها گرفته تا فايل‌ها و مخاطبين بعد از پاك كردن اكانت از بين خواهند رفت.

آيا با حذف اكانت تلگرام از بلاك خارج مي‌شويم؟

پاسخ به اين سوال منفي است. در صورت حذف كردن اكانت كليه اطلاعات و چت‌هاي شما براي هميشه حذف خواهند شد. بلاك شدن يا ريپورت تلگرام بر اساس شماره موبايل است.

اگر مجددا ثبت نام كنيم پيام‌ها برمي‌گردد؟

پاسخ به اين سوال منفي است. همانطور كه اشاره كردم با حذف حساب كاربري Telegram همه چيز براي هميشه از بين خواهد رفت.

تا چند بار مي‌توانم ديليت اكانت كنم؟

حذف اكانت به صورت محدود است و اگر در طول يك هفته بيش از سه بار اقدام كنيد، شماره شما بلاك شده و تا مدتي اجازه ثبت نام با همان شماره را نداريد. در صورت تكرار بيش از حد اين محدوديت زماني بيشتر مي‌شود.

از سال ۹۱ شروع به تحصيل كردم در مقطع كارشناسي در رشته‌ي روانشناسي عمومي و بعد از آن در مقطع كارشناسي ارشد در رشته‌ي روانشناسي باليني و اكنون در حوزه روانشناسي تربيتي.
بهنوش طباطبايي

بسيار خوشحالم كه عضوي كوچك از اين خانواده‌ي بزرگ هستم و به اين خانواده‌ي جديد مي‌بالم و اميدوارم با كمك خداوند و بزرگان و اساتيد روانشناسي بتوانم در اين راه و در خدمت به ايرانم اثر گذار باشم.
فارغ التحصيلي بهنوش طباطبايي