دست آوردن اعتبار رايگان گوگل پلي

آرايش صورت به سبك ماردين

همان‌طور كه مي‌دانيد گوگل پلي استور(Google Play Store) بزرگ‌ترين فروشگاه محصولات ديجيتال آنلاين است كه بزرگ‌ترين بخش آن را مي‌توان فروش اپليكيشن ها يا همان برنامه‌هاي كاربردي موبايل دانست. بسته به سليقه، نظر و هزينه‌اي كه توسعه‌دهندگان برنامه‌هاي كاربردي و بازي‌هاي موبايل داشته اند، مبلغي به‌عنوان هزينه خريد و يا لايسنس برنامه در نظر گرفته مي‌شود كه به چند طريق مختلف از طريق فروشگاه گوگل پلي قابل پرداخت است. حساب گوگل پلي شما قابل شارژ شدن است و مي‌توان با استفاده از گيفت كارت‌ها به آن‌ها اعتبار داد و يا از طريق كارت‌هاي پرداخت آنلاين، حساب Google Play را شارژ نمود.
اين‌كه حساب گوگل پلي شما داراي اعتبار كافي باشد بسيار مهم است چراكه با استفاده از آن مي‌توانيد به‌راحتي برنامه‌ها را بخريد و يا خريدهاي درون برنامه‌اي را به‌راحتي هر چه تمام‌تر از طريق محيط امن Play Store انجام دهيد.

گيفت كارت گوگل پلي
همان‌طور كه مي‌دانيد، براي افزودن اعتبار به‌حساب گوگلي پلي خود بايستي از كارت‌بانكي بين‌المللي مانند ويزا كارت و يا مستر كارت برخوردار باشيد تا بتوانيد از پس تحريم‌ها و محدوديت‌هايي كه حداقل در كشور ما وجود دارد بگذريد و آنچه را كه واقعاً به آن نياز داريد خريداري و استفاده نماييد. اما احتمالاً داراي چنين كارت‌هاي اعتباري دلاري نباشيد كه حساب گوگل پلي خود را شارژ كنيد و يا اين‌كه با استفاده از آن گيفت كارت بخريد و اين كار را انجام دهيد. به همين دليل گيفت گيفت انتخاب مناسبي براي شارژ حساب گوگل پلي شما و يا خريد گيفت كارت گوگل پلي به‌صورت آني مي‌باشد كه به‌راحتي به شما اجازه مي‌دهد با استفاده از همين كارت‌هاي بانكي با اعتبار ريالي خود، صاحب يكي از گيفت كارت‌هاي وب‌سايت‌هاي خارجي شويد.
بااين‌حال، ممكن است خيلي‌ها قصد خريدهاي بيشتري داشته باشند و با توجه به قيمت دلار در ايران، ازنظر اقتصادي آن‌چنان به‌صرفه نباشد. به همين دليل به دنبال روش‌هايي براي به دست آوردن گيفت كارت رايگان هستند. خوشبختانه بايستي بگوييم كه چنين روش‌هايي وجود دارند كه به‌وسيله آن‌ها مي‌توانيد گيفت كارت رايگان و يا اعتبار رايگان گوگل پلي را به دست آوريد. با يكديگر چندي از اين روش‌ها را امتحان مرور مي‌كنيم.
دريافت اعتبار رايگان گوگل پلي با استفاده از Google Opinion RewardsGoogle Opinion Rewards يك برنامه كاربردي است كه توسط گوگل توسعه داده‌شده است. استفاده از اين اپليكيشن مي‌تواند جايگزين مناسبي براي خرج كردن پول جهت شارژ حساب كاربري گوگل پلي شما باشد. Google Opinion Rewards شامل يك سري آزمايش‌ها است كه يك‌بار در هر هفته مي‌توانيد در آن شركت كنيد و به آن‌ها پاسخ دهيد تا به‌وسيله آن‌ها ۱ دلار به‌حساب كاربري خود در پلي استور بي افزاييد. پاسخ اين آزمايش‌ها بسيار آسان و مرتبط است. Google Opinion Rewards هرگاه كه يك آزمون جديد براي انجام آماده باشد به شما اطلاع خواهد داد و به‌محض اين‌كه آن را با موفقيت به اتمام برسانيد اعتباري كه براي آن در نظر گرفته‌شده است به‌حساب كاربري شما در گوگل پلي واريز خواهد شد. اين اعتبار با پولي كه در گوگل پلي در جريان است هم ارزش است. دريافت اين برنامه رايگان است و بر روي هر گوشي و تبلت اندرويدي اجرا مي‌شود.
دريافت گيفت كارت رايگان با استفاده از FreeMyAppsبرنامه ديگري كه در اين زمينه مورداستفاده قرار مي‌گيرد و البته حاوي اين خدمات است FreeMyApps نام دارد كه به شما گيفت كارت‌هاي Google Play ، Amazon ، Xbox ، Spotify ، Starbucks ، Skype و… را جايزه مي‌دهد. جالب است بدانيد كه اين برنامه تنها به‌وسيله اين‌كه برنامه‌هاي ديگر را نصب و استفاده كنيد به شما اعتبار مي‌دهد و درنهايت مي‌توانيد اعتبار خود را در اين نرم‌افزار به گيفت كارت دلخواهتان تبديل كنيد.
دريافت گيفت كارت رايگان با استفاده از JunoWalletبرنامه JunoWallet يكي ديگر از برنامه‌هاي كاربردي و جايگزين است كه به شما جوايز و گيفت كارت‌هاي رايگان هديه مي‌دهد. با استفاده از JunoWallet مي‌توانيد از طريق انجام بازي‌ها، نگاه كردن ويدئوها، انجام آزمايش‌ها، تلفن كردن و دعوت از دوستانتان، اعتبار دريافت كنيد. JunoWallet همچنين به شما گيفت كارت‌هاي آمازون، آيتونز، Xbox، Ebay و خيلي از فروشگاه‌هاي ديگر را ارائه مي‌كند.
دريافت گيفت كارت رايگان با استفاده از Gift BoxGift Box براي شما اعتبار رايگان گوگل پلي، آمازون، ايكس باكس، پلي‌استيشن، پي پال و خيلي از برندهاي معروف ديگر را به ارمغان خواهد آورد. با استفاده از اين اپليكيشن انتخاب‌هاي متنوعي خواهيد داشت كه قبل از دريافت جوايز بايستي آن‌ها را به اتما برسانيد. با اجراي اپليكيشن هاي متفاوت، ديدن ويدئوها، دعوت از دوستان براي امتحان Gift Box و لاگين شدنشان به‌صورت روزانه امتياز خواهيد گرفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.