مدل فرش اتاق خواب شيك

آرايش صورت به سبك ماردين

هر فردي يك سوم از عمر خود را در اتاق خواب سپري مي كند به همين دليل است زيبايي و راحتي اين بخش از منزل داراي اهميت زيادي مي باشد. مدل فرش اتاق خواب جزء لوازم ضروري در اتاق خواب محسوب مي شود كه در ايجاد آرامش در اين بخش از منزل تاثير زيادي دارد بنابراين بهتر است شما در هنگام انتخاب فرش حساسيت و دقت لازم را به خرج دهيد. 

مدل فرش اتاق خواب كودك با طرح و رنگ هاي متنوع

فرش هاي اتاق خواب در انواع طرح هاي مدرن و كلاسيك موجود هستند و شما مي توانيد با توجه به سبك طراحي دكوراسيون اتاق خواب خود از بين آن ها فرش زيبا و مناسبي را انتخاب نماييد. در ادامه تصاويري از انواع مدل فرش اتاق خواب را گردآوري كرده ايم كه اميدواريم از مشاهده آن ها نهايت لذت را ببريد.

مدل فرش اتاق خواب

كهن استيل

طرح هاي فرش اتاق خواب مدرن

فرش هاي مدرن در انواع طرح هاي فرش فانتزي، فرش با اشكال هندسي، فرش ساده و … موجود هستند و اگر شما تمايل داريد فضاي اتاق خواب تان حس آرامش بيشتري داشته باشد بهتر است از فرش هاي ساده استفاده كنيد.
توجه داشته باشيد كه اغلب در اتاق خواب تردد زيادي صورت نمي گيرد از اين رو فرش هاي اين بخش از منزل نسبت به فرش پذيرايي و فرش آشپزخانه و … عمر طولاني تري دارند.
فرش اتاق خواب اگر داراي مدل و رنگي مناسب باشد باعث تكميل زيبايي دكوراسيون داخلي اتاق خواب مي شود بنابراين بهتر است شما طرح و رنگ فرش را با توجه به طرح و رنگ ساير وسايل موجود در اتاق خواب انتخاب نماييد.
فرشي كه براي اتاق خواب انتخاب مي كنيد بهتر است داراي پرزهاي نرم و مناسبي باشد تا حس گرما و صميمت بيشتري را به فضا القاء كند.

مدل فرش زيبا و شيك مدل فرش اتاق خوابمدل فرش جديد و زيبا مدل فرش ساده فرش با اشكال هندسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.