تبديل پي دي اف به ورد رايگان

آرايش صورت به سبك ماردين

 

ايد براي شما نيز اين سوال پيش آمده باشد كه چگونه يك فايل با فرمت ورد (word) را در محيط ويندوز به فايلي با فرمت پي دي اف ( PDF) تبديل كنيم؛ بنابراين اين گزارش به شما آموزش مي‌دهد كه چگونه اين كار را انجام دهيد.
به گزارش ايسنا، همانطور كه از فرمت‌هاي مختلف فايل‌هاي مربوطه آگاهي و اطلاع داريد، فايل‌هايي كه با فرمت PDF ساخته و ذخيره سازي شده‌اند، به قابليت ويرايش، حذف و دسترسي به محتواي آنها مجهز نيستند كه اين امر براي بسياري از كاربراني كه با محتواي آن كار داشته و مي‌خواهند به ويرايش آن بپردازند، بسيار سخت، دشوار و آزاردهنده خواهد بود و ادامه كار را براي آنها ناممكن مي‌كند.
بنابراين لازم است كه در بسياري از مواقع، اين فايل‌ها را با استفاده از ترفند، وب سايت و نرم افزارهاي مختلفي تبديل كرده و به كارهاي موردنظر خود بپردازند.
بر اساس وب سايت كامپيوتر ورد، يكي از ساده‌ترين راه‌هاي تبديل فايل‌هاي پي دي اف به ورد، مراجعه به هزاران وب سايتي است كه با يك جست جوي ساده در گوگل بالا آمده و نمايش داده مي‌شوند.
لازم به ذكر است كه اين وب سايت‌ها به صورت كاملاً رايگان و آنلاين اين كار را براي كاربران انجام مي‌دهند و كافي است فايل پي دي اف موردنظر خود را در آنها آپلود كنيد تا يك نسخه با فرمت مايكروسافت ورد را از آن تحويل بگيريد.
يكي ديگر از اين راه‌ها، سرويس تبديل كننده pdf2doc است كه از زبان فارسي نيز پشتيباني كرده و به كاربران خدمات مربوطه را ارائه مي‌دهد.
سومين راهي كه براي تبديل فرمت پي دي اف به ورد وجود دارد، از طريق خود مرورگر گوگل كروم و مايكروسافت اج است. براي بهره مندي از اين روش، كافيست روي فايل پي دي اف مربوطه راست كليك كرده و در قسمت Open with ، يكي از برنامه‌هاي نام برده شده در فهرست قابل مشاهده را انتخاب كنيد. با باز شدن فايل پي دي اف در مرورگر شما، اين امكان را خواهيد داشت تا متن موجود در آن را در ورد كپي و سپس الحاق كنيد.
از ديگر راه‌هايي كه كمتر مورد استقبال كاربران واقع شده است، مي‌توان به برنامه و نرم افزارهاي مختلفي همچون PdfGrabber اشاره كرد كه مختص كاربران سيستم عامل ويندوز بوده و به كاربران اجازه مي‌دهد تبديل فرمت‌هاي مختلف فايل‌هاي موردنظر خود را از اين طريق انجام دهند. البته كاربران سيستم عامل مك نيز قادر خواهند بود از طريق برنامه PDF Converter Pro فرمت‌هاي مختلف را به يكديگر تبديل كنند.

ساخت پی دی اف در گوشی اندروید با اپلیکیشن Genius

این برنامه سریعترین و پر امتیازترین برنامه ساخت پی دی اف برای اسکن مدارک و اسناد (یا انتخاب عکسهای داخل گوشی) و تبدیل آنها به پی دی اف است. برنامه ای برای تبدیل عکس ها به PDF و یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های عکسبرداری از اسناد است.

روش کار هم بسیار ساده است. بعد از باز کردن برنامه تصویر زیر را مشاهده می کنید:

انتخاب عکس ها

بعد از اینکه عکسهایتان انتخاب شد، نوبت خروجی گرفتن است که بسیار ساده مانند تصویر زیر روی علامت به اشتراک گذاری کلیک کنید و نام فایل و اندازه و فرمت (pdf) را انتخاب نمایید و انتخاب کنید که پی دی اف را کجا بفرستید. به همین راحتی:بهترین کتابهای PDF آموزش فتوشاپ به زبان فارسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.