آموزش حذف و ديليت اكانت تلگرام

آرايش صورت به سبك ماردين

ممكنه به هر دليلي از تغيير شخصيت به يك فرد درس‌خون گرفته تا سوتي دادن در مقابل دوست دخترتون مايل به ديليت اكانت تلگرام باشيد. همه شبكه‌هاي اجتماعي از توييتر و فيسبوك گرفته تا اينستاگرام قابليتي به اسم delete account دارن كه اب استفاده ازش مي‌تونيد حساب كاربري رو حذف كنيد تا براي عموم در دسترس نباشه. تلگرام هم از اين قائده مستثني نيست. بعد از به وجود آمدن قانون GDPR توسط اتحاديه اروپا شدت اين موضوع به منظور حفظ حريم خصوصي و اطلاعات كاربران در رسانه‌هاي اجتماعي ديگه بيشتر و بيشتر شد.

تو اين آموزش به شما ياد ميدم كه چطور با نحوه حذف كردن اكانت تلگرام و ساير برنامه‌هاي شخص ثالث مثل موبوگرام، تلگرام طلايي، هاتگرام و… كه امكان استفاده از تلگرام رو به شما ميدن آشنا بشيد. حتي ابزاري هم براتون تهيه كردم كه بتونيد بدون نياز به فيلترشكن يا پروكسي اين كارو انجام بدين.

قبل از حذف اكانت تلگرام به اين نكات دقت كنيد

قبل از اينكه بخواهيد حساب كاربري تلگرام را حذف كنيد بايد چند سوال پرتكرا را بررسي كرد. اين سوالات در بخش نظرات بيشتر پرسيده شده بودند.

آيا با حذف اكانت تلگرام پيام‌ها حذف خواهند شد؟

پاسخ به اين سوال مثبت است. همه چيز از چت‌هاي خصوصي، گروهي و كانال‌ها گرفته تا فايل‌ها و مخاطبين بعد از پاك كردن اكانت از بين خواهند رفت.

آيا با حذف اكانت تلگرام از بلاك خارج مي‌شويم؟

پاسخ به اين سوال منفي است. در صورت حذف كردن اكانت كليه اطلاعات و چت‌هاي شما براي هميشه حذف خواهند شد. بلاك شدن يا ريپورت تلگرام بر اساس شماره موبايل است.

اگر مجددا ثبت نام كنيم پيام‌ها برمي‌گردد؟

پاسخ به اين سوال منفي است. همانطور كه اشاره كردم با حذف حساب كاربري Telegram همه چيز براي هميشه از بين خواهد رفت.

تا چند بار مي‌توانم ديليت اكانت كنم؟

حذف اكانت به صورت محدود است و اگر در طول يك هفته بيش از سه بار اقدام كنيد، شماره شما بلاك شده و تا مدتي اجازه ثبت نام با همان شماره را نداريد. در صورت تكرار بيش از حد اين محدوديت زماني بيشتر مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.