بهترين رنگ هاي تابستان,رنگ هاي شيك در تابستان

در روزهاي گرم تابستان، استفاده از رنگ هاي روشن ضروري است


اكنون كه زمان انتخاب لباس هاي تابستاني بهتر است بدانيم رنگ هاي فصل تابستان چه رنگ هايي هستند. به طور كلي رنگ فصل تابستان، رنگ هاي روشن به ويژه سفيد هستند.


اصول شيك پوشي در تابستان
اگر چه روزهاي گرم تابستان، زماني براي تفريح و سپري كردن اوقاتي خوش در فضاي بيرون از خانه است. اما گرماي اين روزها گاهي اوقات كلافه كننده مي شود و هركس به دنبال راه حلي براي خنك شدن است.

استفاده از رنگ هاي روشن
در روزهاي گرم تابستان، استفاده از رنگ هاي روشن ضروري است. نور خورشيد از نور مرئي و همچنين حرارت تشكيل شده است و وقتي جسمي سياه رنگ باشد، تمام آن نور و حرارت را به سمت خود جذب مي كند و سطح آن بسيار داغ مي شود. به طور مثال وقتي تي شرتي سياه رنگ بپوشيد، پس از مدتي احساس گرماي شديد مي كنيد.

 


اما اگر به جاي رنگ سياه، رنگ روشن به ويژه سفيد به تن كنيد، نور و حرارت خورشيد منعكس شده و شما خنك تر باقي مي مانيد. دقيقا به همين دليل است كه بيشتر لباس هاي ورزشي تابستاني از رنگ هاي روشن استفاده مي كنند و معمولا مردمان كشورهاي با آب و هواي بسيار گرم ، لباس هاي روشن مي پوشند.

 


تنفس پوست
بدن انسان نيز قادر به توليد گرماست و بخشي از انرژي پتانسيل موجود در بدن به شكل انرژي گرمايشي در محيط پراكنده مي شود. بنابراين با استفاده از لباس هاي روشن، مي توان فضاي تنفسي پوست را حفظ كرد و علاوه بر ايجاد حس خنكي، موجب طراوت پوست شد.

تاثير رنگ ها در تابستان
رنگ سفيد براي تابستان
رنگ سفيد رنگ پاكيزگي و تميزي است و از آنجايي كه بيشتر نور و حرارت خورشيد را منعكس مي كند، بسيار خنك كننده است. علاوه بر آن سفيد يادآور يخ است و باعث مي شود كه ما و اطرافيان مان احساس خنكي كنيم. اين رنگ خنك كننده، حس و حال و روحيه مان را هم بهبود مي بخشد.

رنگ قرمز براي تابستان
رنگ گرم قرمز، يكي از رنگ هايي است كه معمولا در تابستان كاربرد فراوان دارد. اين رنگ يادآور گل هاست و حس خوبي به فرد مي دهد. اما از آنجايي كه مي تواند ضربان قلب فرد را بالا ببرد، بهترين رنگ براي محيط هاي تفريحي تابستاني محسوب مي شود.

رنگ زرد و نارنجي براي تابستان
اين دو رنگ يادآور رنگ خورشيد هستند و باعث سرزندگي انسان مي شوند. رنگ زرد از ميان رنگ هاي گرم، بسيار انرژي بخش است و با خنده و اميد در ارتباط است. اين رنگ نيز يكي از بهترين رنگ هاي مورد استفاده در تابستان است و فرد را سرزنده و پر انرژي نگه مي دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.