راهنماي خريد مخلوط كن بوش

آرايش صورت به سبك ماردين

مخلوط كن بوش توجه زنان را به دليل استفاده در آشپزخانه به خود جلب كرده است تا بتوانند هنر خود را به نمايش بگذارند. اين دستگاه منحصر به فرد نقش چندين دستگاه را بازي مي كند و يك دستگاه چند منظوره است كه استفاده آسان را به شما ارائه مي دهد ، بنابراين مهم است كه هنگام خريد انتخاب صحيح داشته باشيد.
موارد زير را هنگام خريد مخلوط كن بوش در نظر بگيريد.
قدرت موتوربراي خريد مخلوط كن عجله نكنيد و خريد خود را با توجه به نياز خود و استفاده از محصول انجام دهيد. اگر خانواده شما شلوغ است يا مشغول هستيد و وقت زيادي براي تهيه نوشيدني هاي سريع نداريد و سرعت كار براي شما مهم است ، بايد محصولي با قدرت موتور بالا انتخاب كنيد تا در حين استفاده گرم نشود ، در اين صورت همچنين قدرت ميكسر بوش خود را در نظر بگيريد ، زيرا هرچه قدرت و قدرت دستگاه بيشتر باشد ، دستگاه با سرعت و سهولت بيشتري كار خواهد كرد. نكته اين است كه هرچه قدرت موتور بيشتر باشد ، انرژي بيشتري نيز مصرف مي كند. توجه داشته باشيد كه قدرت و قدرت موتور در هنگام استفاده در سرعت دستگاه نقش مهمي دارند.
ظرفيت مخلوط كن كوزههنگام بررسي ظرفيت پارچ ، علاوه بر در نظر گرفتن اندازه خانواده و چند بار استفاده دستگاه در مهماني ها براي تهيه انواع دسرها و نوشيدني ها ، يك انتخاب مطمئن را در نظر بگيريد.
مواد پارچبراي توليد كوزه ميكسر ، از پلاستيك شفاف و شيشه بادوام استفاده مي شود كه هر دو علاوه بر مزايايي كه دارند ، داراي معايبي نيز هستند ، بنابراين مي توانيد مطابق با سليقه خود يكي از مدل ها را انتخاب كنيد. پارچ هاي پلاستيكي البته از پارچ هاي شيشه اي سبك ترند و در برابر ضربه مقاوم هستند.عيب اين پارچ اين است كه با گذشت زمان كيفيت آن با تغيير رنگ كاهش مي يابد ، در حالي كه پارچ هاي شيشه اي بسيار مقاوم هستند و تغيير رنگ نمي دهند. وقت شما و شما با هر بار شستشو واضح تر شويد. يكي از معايب پارچهاي شيشه وزن آنها زياد است اما به شكلي كه نتوانيد از آن استفاده كنيد. توجه داشته باشيد كه كوزه شيشه اي خود در دو نوع شيشه معمولي و شيشه پيركس است كه دوام شيشه پيركس از شيشه معمولي است. پارچ بوش از شيشه ساخته شده و بسيار مقاوم و با كيفيت است.
مواد محفظه ميكسر بوشبدنه ميكسر از پلاستيك ، فولاد و آلومينيوم ساخته شده است. شيرهاي پلاستيكي معمولاً سبك ترند اما در عوض در برابر ضربه آسيب پذير هستند ، در حالي كه شيرهاي استيل با دوام و با كيفيت هستند. از طرف ديگر شيرهاي پلاستيكي بعد از مدتي تغيير رنگ مي دهند ، خصوصاً اگر رنگ آن سفيد باشد ، در حالي كه بدنه استيل همان رنگ باقي مانده است. قيمت ميكسر بوش بسته به مدل متفاوت است.
تنظيمات سرعت ميكسرتنظيمات سرعت ميكسربا استفاده از اين برنامه مي توانيد تنظيمات سرعت ميكسر را تنظيم كنيد ، كه به شما كمك مي كند تا سرعت را بر اساس غذا تنظيم كنيد.
ساخته شده از تيغهتيغه ميكسر بوش از فولاد ضد زنگ ساخته شده است كه افزايش قابل توجهي داشته و داراي بازدهي بالايي مي باشد كه نياز كاربر مورد استفاده را برآورده مي كند.
در بالاي درب يك دهانه كوچك وجود دارددر بسياري از ميكسرها يك درپوش افزودني غذا در بالاي درب كوزه وجود دارد كه به شما امكان مي دهد بدون برداشتن درب اصلي مواد غذايي را اضافه كنيد.
فيلتر بلندر بوشفيلتر نيز بخشي از دستگاه است. اين فيلتر به گونه اي طراحي و ساخته شده است كه از ورود مواد و همچنين دانه هاي ميوه به دستگاهي كه در آن مو گرفته ايد جلوگيري مي كند و باعث مي شود آب طبيعي شفاف بخوريد.
شير تخليهشير تخليه ميكسر به طور دائمي در پايين دستگاه قرار دارد كه به راحتي باز و بسته مي شود.
شستشوتمام لوازم جانبي ميكسر قابل باز و شستشو است كه مي توانيد بعد از هر بار استفاده آنها را بشوييد.
طول سيم برقطول سيم برق نيز در انتخاب ميكسر بوش يكي از گزينه هاي فرعي است كه بايد هنگام خريد به خاطر داشته باشيد تا نه خيلي كوچك باشد و نه خيلي بزرگ.
محافظت از دماي بالاوجود فيوز با درجه حرارت بالا باعث مي شود دستگاه در هنگام گرم شدن به طور خودكار خاموش شود.
صداي منطقي و كم صداداشتن حجم كم هنگام استفاده از مزاياي اصلي مخلوط كن اين است كه ميكسر بوش از حجم كمي برخوردار است.
قفل ايمنيداشتن يك برنامه قفل ايمن براي مخلوط كن يك مزيت محسوب مي شود كه بسيار مهم است ، اين قفل به گونه اي طراحي شده است كه اگر پارچ به درستي در محل مورد نظر قرار نگيرد شروع به كار نمي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.