اصول هاي مهم براي رسيدن به هدف و موفقيت در زندگي 

راز هاي موفقيت فقط شامل تلاش كردن نيست بلكه پشتكار درست هم ميخواهد در ادامه با اصول هاي مهم براي رسيدن به هدف و موفقيت در زندگي سايت تالاب را دنبال كنيد.

 

 داشتن هدف در زندگي مي تواند معناي كاملي به تلاش ها و موفقيت ها دهد. اما بايد براي رسيدن به اين هدف تلاش نمود. رسيدن به اهداف, مقالاتacb rارسال به دوستانtچگونه در هر سني سوخت و ساز بدنمان را بالا ببريم؟sكودكان نوپا به چه مقدار غذا نياز دارند؟

 

چيزهاي كمي هست كه درباره خودمان مي دانيم. هر از گاهي مسائل را بيش از حد پيچيده مي كنيم و گاهي اوقات، كمي بيش از حد وسواس و سختي از خود نشان مي دهيم. نگران اين هستيم كاري كه مي كنيم درست است يا خير و دائم نگاه مي كنيم ديگران چكار مي كنند. گاهي حتي ساده ترين كار را از آنچه هست خيلي پيچيده تر مي كنيم و صادقانه بگويم دوست داريم كنترل كامل اوضاع را بدست بگيريم.

 

ما حتي اين حالت را وارد سلامت و تمرين براي سالم بودن خود مي كنيم. تمرينات فيتنس، تاي چي و يوگايي كه انجام مي دهيم همگي تحت تاثير قرار مي گيرند.هر چند وقت يكبار دچار اين احساس مي شويم. هرچه بيشتر روي آنچه مي خواهيم در خارج بدست بياوريم تمركز كنيم، ارتباطمان با داخل كمتر مي شود.

 

اما اين تنها يك حس كوچك است. بنابراين نفسمان را حبس مي كنيم و سخت فشار مي آوريم. در طول مسير به اين اميد هستيم كه اين قرابت كمكمان كند به آن سمتي كه مي خواهيم برسيم. مسلما آن سمت، بهتر از جاي كنوني مان است اما راه بهتري هم براي زندگي كردن وجود دارد. چيزي است كه مي توانيم تمرينش كنيم. در ادامه مي خواهيم چند چيز كه بايد در اين مسير به خاطر بسپاريد را به شما يادآوري كنيم..

 

1- براي رسيدن به آنچه مي خواهيد به دست بياوريد زياد عجله نكنيد.

به آرامي حركت كنيد، طوري كه اگر خواستيد به سرعت سمت هدفي برويد شانس اين را داشته باشيد كه متوجهش شويد.

 

2- حداقل هر چند وقت يكبار نقاط پاياني، اهداف و برنامه ها را فراموش كنيد.

براي لذت بردن از جايي كه هستيد حتما نبايد آنجا كه هدفتان است باشيد. براي لذت بردن از اين لحظه بايد همين جا كه هستيد باشيد.

 

3- انتها را فراموش كنيد چون فقط حواستان را پرت مي كند.

از وسط، از مركز و از خودتان حركتان كنيد. كارهايي كه ديگران انجام مي دهند شايد خيلي چشم گير به نظر بيايد و سر و صداي زيادي به پا كند. بياموزيد به آنچه بيرون است گوش ندهيد و درون خود را بشنويد. اين كار را حداقل در بخشي از روز انجام دهيد.

 

اين روش در يوگا چه شكلي است؟

1- راهي پيدا كنيد تا از جايي كه هستيد لذت ببريد

چون لازم نيست منتظر بمانيد تا جاي ديگري برويد.

 

2- حركات يوگا چيزي جز چند ايده نيست، پس عجله اي براي رسيدن به تخصصي ترين حركات نيست.

در حال حاضر در بدني هستيد كه به شما داده شده، پس همان بدن باشيد، درست مانند هر لحظه، هر مكان و هر قسمت از خودتان. لازم نيست خود را فراتر از آنچه بايد تصور كنيد، همين حالا هم آنچه داريد مهم است.

 

3- كمي شدت كار را كاهش دهيد تا آنچه مي خواهيد را انجام دهيد.

 به گزارش تالاب لازم نيست از دست و پاي خود به شدت كار بكشيد، عضلاتتان را به سرعت منقبض كنيد، براي هر چيزي سخت فشار بياوريد و براي مطابقت با ايده ها، فرم يا قانون هاي ديگر افراد هر راهي را امتحان كنيد. همه اينها فقط حواستان را پرت مي كنند. به درون خود برويد، با آنچه داريد مرتبط شويد و به خود فرصت دهيد تا بياموزيد چگونه از آن استفاده كنيد.

منبع:

https://www.talab.org/psychology/success/اصول-هاي-مهم-براي-رسيدن-به-هدف-و-موفقيت.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.