جذابيت زنانه ,جذابيت ,  راز جذابيت

راز جذابيت زنان

 

تا به حال شده براي «احساس خوب داشتن» يا «احساس جذاب بودن كردن» دچار چالش شويد؟ اول از هرچيز بايد بدانيد كه جدال و تلاش براي به دست آوردن يك حس خوب نسبت به خود چيزي است كه هر كسي گهگاه تجربه‌اش مي‌كند و شما تنها نيستيد. اما چيزي كه ممكن است ندانيد اين است كه بيشتر اوقات غلبه بر اين چالش كار ساده‌اي است.

در اين مطلب راهكار‌هايي را به شما توصيه مي‌كنيم كه احساس بهتري نسبت به خودتان پيدا كرده و هم از رابطه‌اي كه با همسرتان داريد بيشتر لذت ببريد.

 

- با تعريف كردن از شوهر خود ، روحيه ي او را تقويت كنيد. اين باعث مي شود مرد شخصيت عالي داشته باشد و شما را جذاب بداند.

 

- زناني هستند به حرف شوهر خود خوب گوش مي دهند رابطه بهتري با همسر خود دارند. به حرف شوهر خود گوش بدهيد ، اين با شنيدن فرق دارد. زماني كه شوهر با شما حرف مي زنيد اگر به چشمان او نگاه كنيد و ا حركت سر حرف او را تاييد كنيد ، اين كار گوش دادن است. مردها خيلي دوست دارند كه زنان در موقع حرف زدن به آنهاتوجه شود .

 

شنيدن يك حرف با گوش دادن به حرف ديگران با هم فرق دارد. گوش دادن يك عمل فعال و آگاهانه است.

 

در گوش دادن ، همسر بايد اجازه دهد هر فكري در سر شوهر است بيان كند.

 

جذابيت زنانه ,جذابيت ,  راز جذابيت

راه هاي افزايش جذابيت

 

- در جامعه هايي كه خانم ها در منزل بيش تر پيراهن و لباس هاي دامن دار مي پوشند بيشتر براي مردها جذابيت دارند.

 

- پوشيدن پيراهن با رنگ روشن ، حركات خوشكل زن ، راه رفتن با احساس زن را جذاب نشان مي دهد.

 

- اين در ذات مردان است كه موهاي بلند را دوست دارند اما بسياري از زنان موي خود را كوتاه مي كنند و شاكي از اين هستند كه چرا همسرشان به آنها گير مي دهد.

 

ممكن است برخي از زنان با موهاي كوتاه نيز جذاب شوند اما اغلب مردها موهاي بلند را ترجيح مي دهند. مردها مدل موي دم اسبي را زياد دوست دارند.

 

- يك لحظه تمام تصوراتتان را در مورد خودنمايي كنار بگذاريد. نتايج مطالعه ي انجام شده در دانشگاه منچستر نشان داده كه لب ها، جذاب ترين ويژگي فيزيكي زنان مي باشد. زماني كه در مورد اين موضوع فكر مي كنيد كه چقدر زن هايي مانند آنجلينا جولي يا اسكارلت جوهانسون جذاب هستند متوجه اهميت اين ويژگي در زن ها مي شويد.

 

 

براي جذاب ترين شدن، رژ لب هاي صورتي و قرمز به عنوان رنگ هايي شناخته شده اند كه به مدت طولاني تري مي تواند مردها را مجذوب خود كند. اگر ترديد داريد مي توانيد رنگ قرمز را انتخاب كنيد- كه يك رنگ كلاسيك و اثرگذار است.

 

- اعتماد به نفس مهم است

جذابيت فقط در مورد جذابيت ظاهري نيست، در نتيجه فكر نكنيد كه جذابيت فقط در مورد جذابيتي است كه به طور ژنتيكي داريد - چيزهاي زيادي در مورد كاراكتر شما وجود دارد كه مي تواند شما را جذاب كند. به عنوان مثال اعتماد به نفس يك نمونه از آن است كه مي تواند به طور گسترده باعث افزايش جذابيت جنسي شما شود.

https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/women8-feel-attractive.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.