بهترين لگ ورزشي زنانه

آرايش صورت به سبك ماردين

تا به امروز لباس ورزشي و پوشاك راحتي از جمله لباس‌هاي اصلي در كمد لباس بيشتر مردم هستند اما لگينگ‌هايي[1] كه با آن ورزش مي‌كنيد كمي از لگينگ‌هاي معمولي شما متفاوتند.

خريد اينترنتي لگ زنانه ورزشي

 

خواه شما آنها را در ورزش‌هاي كم فشار مانند يوگا يا تمرين پر فشار مانند دوندگي يا دوچرخه سواري  يا تمرينات ليفتينگ بپوشيد، لگ ورزشي شما بايد راحت، جذب كننده‌ي رطوبت، قابل تنفس و بادوام باشد. همچنين بايد كاملا اندازه باشد ، از كمر سُر نخورد و نيافتد و هنگامي كه آن را مي‌پوشيد خوب به نظر بيايد.
دستيابي به همه اين ويژگي‌ها كار آساني نيست اما لابراتوار منسوجات موسسه‌ي گوود هاوس كيپينگ[2] در پي يافتن لگينگ‌هايي با بهترين عملكرد است كه در برابر هر ورزشي استحكام خود را حفظ مي‌كنند. ما به بررسي تعداد زيادي از لگينگ‌هاي ورزشي پرداختيم و آنها را از لحاظ مشخصات پارچه، خاصيت كشساني و برگشت پذيري، كنترل رطوبت، مات بودن، مقاومت در برابر پرز شدن، ثبات رنگ و قابليت شستشو ارزيابي كرديم. سپس بيش از 100 آزمونگر مصرف كننده در طول تمرينات ورزشي  لگ هاي ورزشي را پوشيدند  و آنها را از لحاظ اندازه بودن، قابليت تنفس، راحتي، ظاهر و ديگر موارد ارزيابي كردند. برترينها از منتخبان آزمايش ما به همراه سبك‌هاي نوين از بِرند‌هاي هستند كه دوست داريم يا داراي ويژگيهاي منحصر به فردند و نقد‌هاي تمجيد آميز كاربران را دريافت كرده اند.
چگونه بهترين لگ هاي ورزشي را پيدا كنيمپارچه را بررسي كنيد. الياف مصنوعي ساخت مانند نايلون و پلي استر بهتر از پنبه مناسب شلوار‎‌هاي ورزشي هستند چراكه آنها اغلب رطوبت را جذب مي‌كنند، دوام بيشتر و كشش بهتري دارند. براي كاهش عرق سوز شدن در فعاليت‌هاي ورزشي پر فشار مانند دوندگي پارچه‎‌ي نرم و براق و براي تمرين‌‌هاي ايستايي مانند يوگا كه اصطكاك كمتري وجود دارد پارچه‌‌ي نرم كه مات به نظر مي‌رسد، انتخاب كنيد. 
به مشخصات نگاه كنيد. درز‌هاي داخل لگينگ بايد صاف و بدون برجستگي باشند چراكه راحتي بيشتري دارد و به كاهش تحريكات ناشي از عرق و حركت كمك مي‌كند. همچنين مطمئن شويد كه داراي خشتك ( تكه پارچه‌ي اضافي در قسمت كشاله كه به شكل سه گوش يا لوزي است) است. خشتك مانع حركت لگينگ به سمت بالا مي‌شود. 
آزمايش تعريق را شخصا انجام دهيد.  در اكثر لباس‌هاي ورزشي ادعا مي‌شود كه جاذب رطوبت هستند اما همه‌‌ي محصولات از آزمايش ما نمره قبولي دريافت نكردند. براي مشاهده‌ي چگونگي كنترل رطوبت، قطره‌اي از آب را داخل لگ بريزيد، پارچه بايد آب را به سرعت جذب و به جاي اينكه آب را نگه دارد آن را  كاملا پخش كند. 
از بدن نما نبودن آنها اطمينان حاصل كنيد. براي رسيدن به نتايج بهتر، لگينگ‌ها را در روشنايي زياد بپوشيد. زانوي خود را كاملا خم كنيد درصورتي كه از زير، پوست بدنتان نمايان شد، لباس به اندازه‌ي كافي مات نيست. طي چند ماه مجددا امتحان كنيد چون پارچه مي‌تواند نازك شود يا در طول زمان رنگش محو شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.