راه هاي فراموش كردن همسر سابق

آرايش صورت به سبك ماردين

امروزه بنابر دلايل مختلفي همچون اختلافات خانوادگي، فرهنگي، شخصيتي و غيره بسياري از افراد مجبور به جدايي از همسر و در پي راه هاي فراموش كردن همسر سابق خود هستند. چراكه با فراموشي زندگي گذشته، با شخصي متناسب با معيارهاي خود ازدواج خواهند كرد.

چگونه همسر سابقم را فراموش كنم؟


اگر شما هم يكي از اين افراد باشيد، ممكن است كه يكي سوالات و مشكلات شما پس از ازدواج مجدد اين باشد كه چگونه همسر سابقم را فراموش كنم؟
در اين رابطه بايد بدانيد كه هيچ چيز فراموش شدني نيست، اما راهكارهايي وجود دارد كه به شما كمك مي كند فكر و خاطرات همسر سابق را كم رنگ تر كنيد.
بنابراين اگر به دنبال راه هاي فراموش كردن همسر سابق هستيد و مي خواهيد كه زندگي خالي از افكار مربوط به او داشته باشيد، در ادامه اين مقاله با ما همراه باشيد.
در ابتداي جدايي چه كنيم كه همسر سابق فراموش شود؟چگونه همسر سابقم را فراموش كنم و آماده ازدواج شوم؟چگونه بعد از ازدواج مجدد همسر سابق را فراموش كنم؟راه هاي فراموش كردن همسر سابق
راه هاي فراموش كردن همسر سابق در ابتداي جداييهمانطور كه مي دانيد جدايي زوجين به دلايل مختلفي اتفاق مي افتد، اما نكته حائز اهميت اين است كه بسياري از افراد پس از جدايي مي پرسند كه راه هاي فراموش كردن همسر سابق چيست؟
در اين رابطه بدانيد كه پس از جدايي به دليل روزهاي خوب و بدي كه با همسر خود گذرانده ايد، فراموش كردن او كار دشواري خواهد بود، اما غير ممكن نيست.
دليل اين دشواري اين است كه شما زمان زيادي از زندگي خود را با او تقسيم كرده بوديد و حالا ناگهان همه چيز تغيير كرده است.
بنابراين اولين راهكار جهت فراموش كردن همسر بلافاصله پس از جدايي اين است كه شرايط جديد را بپذيريد.
درواقع:
پذيرفتن، اولين كمكي است كه به خود مي كنيد. زيرا تا زماني كه اين اتفاق و شرايط تازه را نپذيريد و مقاومت كنيد، نه تنها دچار استرس مي شويد، بلكه فراموش كردن همسر سابق بسيار سخت خواهد شد.
براي اينكه راحت تر اين شرايط را بپذيريد بايد احساسات تلخ خود را خالي كنيد.
در اين رابطه يكي از نتيجه بخش ترين راه هاي فراموش كردن همسر سابق اين است كه تمامي آنچه را در ذهنتان مي گذرد بر روي كاغذي بنويسيد. همچنين بهتر است كه كاغذها را پس از نوشتن دور بيندازيد.
به اين شكل احساس مي كنيد كه كم كم تمام خاطرات و احساسات تلخ از شما دور شده اند. در اين زمان است كه منطقي تر به تصميم خود نگاه مي كنيد و اين جدايي و زندگي جديد خود را مي پذيريد.
راه هاي فراموش كردن همسر سابق و آمادگي براي ازدواج مجددبسياري از افراد در دوران نامزدي يا حتي پس از ازدواج از همسر خود جدا مي شوند. در اين زمان به دنبال راه هاي فراموش كردن نامزد سابق يا همسر خود هستند و مي پرسند كه چگونه همسر سابقم را فراموش كنم؟
در اين شرايط برخي از افراد تلاش مي كنند كه مجدد به رابطه اي جديد وارد شوند و نگران فراموش نكردن همسر سابق خود هستند.
در اين زمان بايد كارهايي را انجام دهيد كه فكر و خاطرات همسر سابق خود را فراموش كرده و زندگي جديدي را با فرد ديگري تجربه كنيد.
ما دو راهكار را به شما معرفي مي كنيم:
راه هاي فراموش كردن همسر سابق
خاطرات و افكار نامزد يا همسر سابق خود را رها كنيد!حال كه شرايط جدايي را پذيرفته ايد ممكن است كه افكار و خاطرات او همچنان شما را آزرده خاطر كند و بپرسيد كه چرا هنوز به همسر قبلي ام فكر ميكنم؟
پيشنهاد ما در اين موقعيت اين است كه:
هر آنچه را كه به او مربوط مي شود رها كنيد. به طور كلي، يكي از بهترين راه هاي فراموش كردن همسر سابق يا تمامي اتفاقات تلخ زندگي، رهاكردن است.
زيرا تا زماني كه فرد مورد نظر، خاطرات و افكار او را رها نكنيد، فراموش كردن او و ازدواج مجدد امكان پذير نخواهد بود.
حتي اگر به ازدواج با فردي ديگر اقدام كنيد و هنوز فكر به همسر سابق را رها نكرده باشيد، در زندگي جديد خود دچار مشكل خواهيد شد.
وقت آن رسيده است كه به خودتان فكر كرده و فردي را انتخاب كنيد كه ارزش شما را بداند. جهت اينكه فكر و خاطرات همسر سابق خود را راحت تر رها كنيد، بهتر است كه به ارزش واقعي خود فكر كنيد و بدانيد كه او قدر شما را نمي دانسته است.
در خانه نمانيد و فعال باشيد!جدايي يك اتفاق تلخ در زندگي هر فرد به شمار مي رود. به همين دليل در بسياري از موارد باعث افسردگي و خانه نشيني مي شود.
به طوري كه اين امر نيز باعث نشخوار فكري شده و مدام به همسر سابق خود فكر مي كنيد و خواهيد پرسيد كه چگونه همسر سابقم را فراموش كنم يا چرا هنوز به همسر قبلي ام فكر ميكنم؟
در اين رابطه يكي از بهترين راه هاي فراموش كردن همسر سابق اين است كه هرگز در خانه نمانيد. در چنين شرايطي بايد خود را با كار، كلاس هاي آموزشي و هنري، خريد، تفريح و غيره سرگرم كنيد. به طوري كه زمان كم تري براي فكر كردن به همسر سابق خود را داشته باشيد.
به اين شكل پس از مدتي كوتاه همسر خود را فراموش كرده و به راحتي براي ازدواج مجدد آماده خواهيد بود. اما اگر همچنان نتوانستيد كه او را فراموش كنيد بهترين راه اين است كه به مشاوران متخصص در اين زمينه مراجعه كنيد و از راهنمايي هاي آن ها بهره مند شويد. مشاوران ما در همدل مشاور آماده راهنمايي و پاسخ گويي به سوالات شما در اين زمينه هستند.
راه هاي فراموش كردن همسر سابق
راه هاي فراموش كردن همسر سابق پس از ازدواج مجددشايد شما يكي از افرادي هستيد كه پس از جدايي از همسر سابق خود، نسبت به ازدواج مجدد اقدام كرده ايد. با اين حال ممكن است كه با مشكلاتي رو به رو شده و در شرايطي قرار بگيريد كه فرد جديد را با فرد قبلي مقايسه كرده و از خود بپرسيد كه چرا هنوز به همسر قبلي ام فكر ميكنم؟
در اين رابطه بايد بدانيد كه پيش از اينكه نسبت به شروع زندگي جديد با فردي ديگر اقدام كنيد بايد راه هاي فراموش كردن همسر سابق را طي مي كرديد.
اما هنوز هم دير نيست، زيرا در ادامه ما چند روش جهت فراموش كردن نامزد سابق يا همسر قبلي را به شما معرفي مي كنيم كه پس از ازدواج مجدد به كار مي آيد.
توجه داشته باشيد كه در برخي موارد يادآوري همسر سابق در حد يادآوري خاطرات باقي نمانده و ميتواند باعث ايجاد ارتباط با وي گردد كه اين به منزله خيانت به همسر فعلي تلقي ميگردد پس براي جلوگيري از خيانت نياز است تا با راه هاي فراموش كردن همسر سابق آشنا شويد.
به خاطره سازي بپردازيد!يكي از بهترين راه هاي فراموش كردن همسر سابق اين است كه با فرد جديد زندگي خود خاطره سازي كنيد. همانطور كه مي دانيد حتي خاطرات خوب پس از جدايي به افكاري آزاردهنده تبديل مي شوند. به همين جهت بايد خاطرات خوب و جديد را جايگزين موارد قبلي كنيد.
بنابراين بهتر است كه با فرد جديد زندگي خود به تفريح و مسافرت برويد كه بهترين خاطرات را با يكديگر بسازيد. به اين شكل خاطرات جديد جاي خاطرات تلخ قبلي را پر كرده و لحظات خوبي را بدون فكر به همسر سابق خود سپري مي كنيد.
از هر گونه مواجهه با همسر سابق خودداري كنيد!اگر همچنان فكر به همسر سابق شما را آزار مي دهد و مي پرسيد كه چرا هنوز به همسر قبلي ام فكر ميكنم، بايد خود را از هرگونه شرايط مواجهه با او دور كنيد.
زيرا يكي ديگر از راه هاي فراموش كردن همسر سابق اين است كه هرگز او را نديده و خاطراتي را كه با او داشته ايد، مجدد تجربه نكنيد.
زيرا با هر بار مواجهه با هسر سابق تمامي خاطرات و حتي احساس جدايي براي شما تكرار خواهد شد و در كنار همسر جديد خود هيچ احساس لذت بخشي را تجربه نمي كنيد. بنابراين حتي اگر احتمال مواجهه با همسر سابق در مكان، مهماني يا مسافرتي وجود دارد، از آن اجتناب كنيد و به هيچ وجه طعم خيانت همسر را به شريك فعلي زندگي خود نچشانيد.
راه هاي فراموش كردن همسر سابق
سبك جديدي از زندگي را تجربه كنيد!يكي ديگر از راه هاي فراموش كردن نامزد سابق يا همسر قبلي اين است كه سبك جديدي از زندگي را براي خود بسازيد. شما در اين مرحله يك قدم را پيش رفته و با فردي جديد و متناسب با معيارهاي خود ازدواج كرده ايد.
اما علاوه بر اين، بايد تلاش كنيد كه سبكي جديد از زندگي را با او بسازيد. به طوري كه اگر با هسر سابق خود هيچوقت به مسافرت هاي خارجي يا زيارتي نرفته ايد، با فرد جديد زندگي خود به اين مسافرت ها برويد. همچنين سبك لباس ها و استايل خود را تغيير دهيد.
در واقع يكي از بهترين راه هاي فراموش كردن همسر سابق اين است كه هر چيزي كه شما را به ياد همسر سابق مي اندازد از زندگي خود حذف كرده و موارد بهتري را جايگزين كنيد. به عنوان مثال بايد عكس هاي دو نفره خود و همسر جديد را در اتاق خواب بزنيد و به آن ها نگاه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.