مطمئناً شما مي خواهيد بدانيد چه كسي شماره ما را در تلگرام دارد و آن را نگه داشته است ، با چه نامي ثبت شده است يا ما در ليست چه كساني هستيم. اينها س theالاتي است كه در زير به آنها پاسخ خواهيم داد.


بگذاريد ابتدا با گفتن اين نكته كه هرگز براي اطلاع از چنين مشكلاتي هزينه اي پرداخت نكنيد و برنامه هايي را كه ادعاي چنين كاري را دارند نصب نكنيد. نيازي به نصب اين برنامه ها نيست زيرا 100٪ كار نمي كنند ، فقط كافي است براي خواندن مطالب زير وقت بگذاريد.
از تلگرافي استفاده كنيد كه مخاطبين دو طرفه را نشان مي دهدساده ترين راه اين است كه برنامه Telegraph را نصب كنيد و سپس با حساب خود وارد شويد. حالا به سراغ مخاطبين خود برويد و شخصي كه نمادي در جلوي نام خود دارد مانند تصوير زير ، به اين معني است كه او شما را شمرده و شما را نجات داده است.
چه كسي شماره ما را نگه داشته است؟كساني كه نامشان در مقابل اين نماد نيست به اين معني است كه شما را در تماس خود ندارند. البته من از تلگراف و مثال به عنوان مثال استفاده كردم و شما مي توانيد از برنامه هاي مشابه استفاده كنيد.
ببينيد چه كسي شماره ما را با Share my contact داردابتدا مخاطب را حذف كرده و به طور موقت از ليست خود خارج كنيد ، به كنار PV برويد و روي سه نقطه بالا كليك كنيد. اين روش ممكن است براي به روزرساني هاي آينده جواب ندهد ، اما در هر صورت با روش اول مي توانيد به راحتي متوجه شويد
چه كسي شماره ما را دارد؟چرا من تعداد بعضي از حساب ها را مي دانم !!!در قسمت حريم خصوصي و امنيت در قسمت شماره تلفن تلگرام ، جايي كه مي توانيد مشخص كنيد چه زماني آنها مي توانند شماره شما را ببينند و آن را مشاهده كنند ، سه گزينه وجود دارد كه مي توانيد براي نشان دادن شماره خود تغيير دهيد و براي همه يا افراد خاص نيز مي توانيد مخفي شويد تعداد و
به نمايه شخصي كه مي خواهيد بررسي كنيد شماره شما در مخاطبين است يا خير برويد ، اكنون در اينجا ، اگر شماره مهماني براي شما افتاده است ، دو گزينه وجود دارد ، يا شماره او را به همه نشان دهيد يا فقط اين كار را انجام دهيد براي مخاطبين! وقتي نمي بينيد كه اين به مخاطبين موجود در نمايه وي در بالاي صفحه اضافه مي شود ، اما شماره كشور شما آزاد شده است ، به اين معني است كه فرد مورد نظر شمرده شده و به همه نشان داده شده است ، و اينگونه نيست مهم است كه شما يكي از مخاطبين او هستيد يا خير!
يادداشت مهم براي نمايش شماره در تلگرامدر سال هاي گذشته و در نسخه هاي قبلي 5.11 بود كه اگر شخصي را با شماره خود مشاهده كرديد ، به اين معني است كه شخص ديگر نيز شماره تلفن شما را دارد و اگر حساب او بدون شماره تلفن همراه بود و شخص مقابل را فقط با شناسه مشاهده كرديد كارت ، اين شماره شما را ذخيره مي كند. نه ، اما اين اصلاً نيست و همانطور كه در بالا توضيح داديم ، هركسي مي تواند آن را بشمارد و به همه نشان دهد و هيچ ارتباطي با اين كه شما شمرده شده ايد و ذخيره شده ايد ، ندارد!فقط به ترفند بالا توجه كنيد تا بفهميد چه كسي تعداد ما را در اين شرايط دارد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.